دسته بندی نشده

چگونه با استفاده از افزونه‌های مناسب، سایت شرکتی خود را به بهترین شکل مدیریت کنیم؟

چگونه با استفاده از افزونه‌های مناسب، سایت شرکتی خود را به بهترین شکل مدیریت کنیم؟

یک وب سایت حرفه ای می تواند تاثیری زیادی روی کسب و کارهای مختلف بگذارد. موسسات و شرکت های مختلفی در زمینه طراحی سایت آماده و ارزان شرکتی فعالیت می کنند اما برای اینکه کاربران تجربه بهتری هنگام بازدید از سایت داشته باشند لازم است که برای مدیریت محتوای سایت از انواع افزونه های امنیتی، افزونه های تحلیل و گزارش دهی، افزونه های بهینه سازی و … استفاده کرد. در ادامه به پاسخ به سوال چگونه با استفاده از افزونه‌های مناسب، سایت شرکتی خود را به بهترین شکل مدیریت کنیم؟ خواهیم پرداخت.

مدیریت محتوا و صفحات سایت شرکتی با استفاده از افزونه‌های مناسب

افزونه های مناسب سایت شرکتی کار مدیریت محتوا و صفحات سایت شرکتی را راحت کرده اند. بیشتر مدیران شرکت های بزرگ علاقه ای به یادگیری تمامی سیستم ها مدیریت محتوا را ندارند و تنها با یادگیری چند نمونه از آن ها می توانند در کار خود موفق باشند. 

افزونه های مدیریت محتوا همچون Yoast SEO به قدری جذاب و کاربردی هستند که به راحتی و با استفاده از ان ها می توان یک سایت وردپرسی ساده را به یک سایت حرفه ای تبدیل کرد و جایگاه بهتری را به آن بخشید.

نحوه‌ افزایش امنیت سایت شرکتی با استفاده از افزونه‌های امنیتی

موضوع امنیت برای همه ی سایت های فروشگاهی و شرکتی یک چالش بزرگ محسوب می شود. افزونه های مناسب سایت شرکتی به خوبی می توانند به افزایش امنیت سایت کمک کنند. با توجه به فراگیر شدن سایت های وردپرسی در نتیجه حمله هکرها به این سایت ها نیز روز به روز در حال افزایش است . سه افزونه ی زیر تا حد زیادی امنیت سایتهای حرفه ای و سایت آماده و شرکتی را تامین می کنند که در نهایت محتوای سایت و نیاز سایت تعیین می کند که کدام افزونه مناسب تر است.

افزونه All in one WordPress Security

 این افزونه با دارا بودن امکانات متنوع یکی از بهترین و قدیمیترین پلاگین های امنیتی به حساب می آید. قابلیت آپدیت و به روز رسانی این افزونه باعث شده تا جایگاه خوبی در بین بهترین ها داشته باشد. از مهمترین ویژگی های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حفظ امنیت در مقابل حملات بروت فورس
  •  مانیتورینگ و گزارش فعالیت های مشکوک و ناموفق
  •  محدود نمودن تعداد دفعات ورود ناموفق به سایت
  •  محافظت از فایل های امنیتی 
  •  دلیل رایگان بودن 
  • حجم مناسب 
  •  عوارض جانبی کم 

افزونه wordfence وردفنس

از مهمترین قابلیت این افزونه شناسایی کردن ترافیک های مخرب در وب سایت به صورت خودکار است. این افزونه کدهای مخرب، ویروس و تروجان در وردپرس را شناسایی می کند و امنیت سایت شرکتی را دو برابر میکند. این افزونه بیش از 4 میلیون نصب فعال دارد.

افزونه ithemes security

این افزونه همیشه در حال به روز رسانی است و به خوبی قادر است خود را با تغییرات جدید وفق دهد. این افزونه هیچ راهی برای ورود هکرها باز نمی گذارد. همچنین ضریب امنیت سرور را بالا می برد و کاربرانی که احتمال دهد هکر هستند را مسدود می کند.

نحوه‌ افزایش سرعت و بهینه‌ سازی سایت شرکتی با استفاده از افزونه‌ های بهینه‌سازی

روش های متعددی برای بهینه ساز سایت وجود دارد اما همیشه راهکاری های مدرن برای بهینه سازی و سئو کاربردی تر هستند. در زیر به چند مورد از بهترین افزونه ها جهت بهینه سازی اشاره می کنیم.

افزونه seo yoast

با استفاده از این افزونه رایگان می توان بهینه سازی و سئو را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای انجام داد. این افزونه به نحوی طراحی شده است که با جدیدترین الگوریتم های مرورگر گوگل منطبق است و استفاده از آن باعث راهنمایی صاحب سایت خواهد شد.

افزونه رنک مث

این افزونه در بهینه سازی و سئو سایت نقش موثری دارد و باعث می شود تا سایت در گوگل بهتر دیده شود.

استفاده از افزونه‌های تحلیلی و گزارش‌دهی در سایت شرکتی

افزونه های مناسب سایت شرکتی باید قابلیت تحلیل و گزارش دهی داشته باشند. برای این کار بهتر است WooCommerce را داشته باشید. این ابزار برای ردیابی سایت شرکتی مناسب است و بینش های کلیدی برای درک مخاطبان و افزایش درآمد شرکت را گزارش می دهد.

این افزونه بسیار محبوب و رایگان است و تا حالا عملکرد خوبی داشته است. با ابزار گزارش WooCommerce می توانید مشتریان خود را پیگیری کنید و بدانید که با کدام استراتژی های بازاریابی کار می کنند. در زیر لیستی از بهترین افزونه های گزارش دهی و تجزیه و تحلیل WooCommerce را جمع آوری کرده ایم که با توجه به نوع وب سایت و نیاز شرکت میتواند افزونه مناسب را نصب کرد.:

  •       MonsterInsights
  •       گزارش فروش بر اساس کشور برای ووکامرس
  •       WP Mail SMTP
  •       گزارش پیشرفته برای WooCommerce
  •       گزارش فروش محصولات ووکامرس
  •       افزونه Google Analytics و Google Shopping برای WooCommerce
  •       سبد رها شده برای WooCommerce

استفاده از افزونه‌ های پشتیبانی و بازگشت به نسخه‌ قبلی سایت شرکتی

گاها جدیدترین افزونه های مناسب سایت شرکتی مشکلاتی را در نسخه ی جدید ایجاد میکنند. در برخی موارد طراح سایت با به روز کردن افزونه ها تغییر و تحولاتی در سایت ایجاد می کند اما این امکان وجود دارد که نسخه های جدید دارای باگ باشند و ارتباط با سایت را دچار مشکل کنند. در نتیجه وجود افزونه های پشتیبانی و بازگشت به نسخه قبلی بسیار کاربردی و مفید هستند. وجود افزونه برای تهیه نسخه پشتیبان امکان بازسازی وب سایت قبل از تغییرات را راحت تر خواهد کرد.

برای برگشت به نسخه قبلی افزونه لازم است که نصب افزونه WP Rollback را انجام دهید. پس از نصب و فعالسازی افزونه می توانید روی گزینه “Rollback کلیک کنید و افزونه را به نسخه قبلی بازگردانید.

استفاده از افزونه‌ های مدیریت ایمیل و بازاریابی در سایت شرکتی

افزونه مدیریت ایمیل و بازاریابی برای هر وب سایت شرکتی ضرورت دارد. چون با استفاده از آن می توان خبرهای مهم سایت را برای کاربران ایمیل کرد و یا مطالب سایت را با آن ها به اشتراک گذاشت. 

در واقع سیستم ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای قدرتمند برای جذب مشتری و بازاریابی است. افزونه ایمیل باید مطابق با نیاز شرکت باشد. بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ شامل Mailpoet، Newsletter، MC4WP، SendinBlue، Optinmonster، Sumo، Thrive Leads، Drip، Constant Contact، Convert Kit هستند.

استفاده از افزونه ‌های اجتماعی و به اشتراک گذاری در سایت شرکتی

یکی از افزونه های مناسب سایت شرکت افزونه های اشتراک گذاری محتوا و افزونه های اجتماعی است. این ابزار به افزایش ترافیک سایت، بهبود سئو و توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف کمک میکند. این افزونه روی سایت طراحی می شوند. در واقع با کمک پلاگین های وردپرسی می توان گزینه هایی را روی سایت طراحی کرد که کاربر به وسیله آن ها بتواند به شبکه های اجتماعی وارد شود یا مطالب سایت را به اشتراک بگذارد.

با اضافه کردن افزونه های اشتراک گذاری نیازی نیست شما کار خاصی انجام دهید بلکه به راحتی کاربران زیادی از سایت بازدید می کنند. افزونه های اجتماعی امکان پشتیبانی از بیش از 100 شبکه اجتماعی را دارند و شما می توانید در هر شبکه اجتماعی که فعالیت می کنید در انتهای صفحه یا حاشیه دکمه مربوط به اتصال شبکه اجتماعی را طراحی کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *