دسته بندی نشده

مزایا و معایب سایت های وردپرسی

مزایا و معایب سایت وردپرسی

مزایا و معایب سایت های وردپرسی کدامند؟ احتمالا بارها در مورد طراحی سایت با وردپرس و مزایا و معایب آن شنیده اید. امروزه بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی یک سایت برای حوزه فعالیت خودشان را دارند از این برنامه استفاده می کنند. زیرا مزایای این پلتفرم باعث شده تا افراد به جای طراحی سایت با کد نویسی به آسانی از این قابلیت استفاده کنند.

خدماتی که وردپرس به صاحبان سایت ارائه می دهد بسیار گسترده و متنوع می باشند. اگر تاکنون با وردپرس آشنا نشده اید وقت آن است که گامی به جلو برداشته و با قابلیت های این پلتفرم جذاب آشنا شوید. همچنین به مزایا و معایب بسیار مهم این پلتفرم اشاره می کنیم تا بهتر بتوانید در مورد آن تصمیم بگیرید.

وردپرس چیست؟

چه اطلاعاتی در خصوص مزایا و معایب وردپرس دارید؟ وردپرس یک cms است که کار مدیریت محتوا را انجام می دهد. در واقع می توان آن را یک سیستم نامید که بر اساس المان های خاصی محتوا ها را مدیریت کرده و به طراحی سایت می پردازد. کد نویسی وردپرس با استفاده از زبان PHP انجام شده است.

در واقع می توان آن را یک پلتفرم دانست که می توان از آن برای طراحی سایت استفاده کرد. زیرا در حالت عادی برای طراحی سایت باید از روش کدنویسی استفاده شود.

یعنی طراحان سایت یا کدنویسان با استفاده از کد‌هایی اقدام به طراحی سایت می کنند. اما وردپرس دارای قالب ها و المان‌هایی آماده است که به راحتی می توانید از آن ها برای طراحی سایت استفاده کنیم. در واقع این سیستم از قبل کدنویسی شده است.

چرا سایت وردپرسی؟

ممکن است فکر کنید که اصلا چرا باید از برنامه‌هایی مانند وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنیم؟ یکی از مهم ترین دلایلی افراد را تشویق می کند از وردپرس استفاده کنند، کاربرد بسیار آسان آن است. یعنی افرادی که آموزش تخصصی در مورد طراحی سایت را فرا نگرفته اند نیز می توانند با آن طراحی سایت انجام دهند.

زیرا استفاده از این سایت و نحوه کاربرد آن بسیار آسان می باشد. البته این بدین معنی نیست که برای استفاده از این پلتفرم به دانش خاصی احتیاج نداشته باشید.

چرا وردپرس

یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن قالب های بسیار متنوع و امکانات بسیار ویژه‌اش می باشد. طراحی سایت به گونه انجام شده که شما بتوانید از تمام امکانات آن به خوبی نهایت بهره را ببرید. بنابراین اگر قصد طراحی سایت را دارید به راحتی می توانید از وردپرس استفاده کنید.

مزایای وردپرس

در این بخش می خواهیم به مهم ترین مزایای طراحی سایت با وردپرس بپردازیم که باعث ایجاد اشتیاق در کاربران آن شده اند.

با وردپرس در زمان خود صرفه جویی کنید

در این پلتفرم قالب ها و المان های از پیش طراحی شده وجود دارند. شما می توانید با استفاده از این قالب ها و المان ها در کمترین زمان سایت ارزان خود را طراحی نمایید. اما اگر از روش کدنویسی استفاده کنید باید برای طراحی هر بخش وقت بسیار زیادی را صرف کنید.

به همین دلیل افرادی که می خواهند هر چه زودتر سایت خود را راه اندازی کنند بهتر است از این پلتفرم استفاده نمایند. هر چند کنار هم گذاشتن المان های این پلتفرم نیز می تواند وقت گیر باشد اما این زمان به اندازه کدنویسی طولانی نمی باشد.

خرید سایت ارزان

امکانات بسیار متنوع وردپرس

امکانات موجود در وردپرس بسیار زیاد و متنوع می باشند. یعنی شما با استفاده از این پلتفرم می توانید طراحی سایت انجام دهید که تمام امکانات را دارد.

مثلا می توانید بخش هایی همانند باشگاه مشتریان، اتاق گفتگو، سبد خرید و … را به راحتی ایجاد کنید. همچنین قالب ها و المان های موجود در این سایت به اندازه ای متنوع هستند که برای تمام سایت ها کاربرد دارند. یعنی سایت شما یه یک سایت شخصی باشد چه یک سایت فروشگاهی ارزان یا سایت شرکتی ارزان باز می توانید از وردپرس استفاده کنید.

ویرایش محتوا به کمک وردپرس

سرعت بسیار بالای سایت های وردپرسی

کدنویسی این سایت ها به اندازه ای تمیز و دقیق انجام شده اند که به وجود آمدن اختلال در این سایت ها بسیار کم رخ می دهد. همچنین زمانی که در کارکرد بخش های مختلف این سایت ها مشکلی پیش میاید تیم نویسنده این سیستم فوری شروع به حل کردن مشکل می کنند. اما در کدنویسی ممکن است اشتباه های زیادی در کدنویسی رخ دهد. به همین دلیل سرعت سایت هایی که با این برنامه طراحی شده اند از سرعت سایت های دیگر بسیار بیشتر است.

ساختار منسجم و منظم سایت با وردپرس

احتمالا تاکنون وارد سایت هایی شده اید که تمام اجزای آن ها از نظم و ترتیب خاصی برخوردار بوده اند. یعنی تمام اجزای سایت با هم هماهنگی داشته اند.

اما برخی از سایت ها که با روش اشتباهی طراحی شده اند دارای ناهماهنگی و بی نظمی می باشند. اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد حتما از روش وردپرس برای طراحی سایت خود بهره بگیرید. زیرا این گونه کاربران هنگام ورود به سایت شما، با یک سایت معتبر و منظم آشنا می شوند نه یک سایت نامعتبر و بی نظم.

در واقع چیدمان درست المان های این سایت ها کنار هم باعث ایجاد چنین ذهنیتی در ذهن کاربران سایت خواهد شد.

نقش وردپرس در سئو بهتر سایت

با استفاده از وردپرس می توانید در کمترین زمان ممکن و با آسان ترین روش ها سئو سایت فروشگاهی یا شرکتی خود را انجام دهید و سایت را بهینه سازید.

سایت هایی که با وردپرس طراحی می شوند به راحتی به شما اجازه می دهند که کلمات کلیدی را انتخاب کنید. همچنین می توانید محتوا را به راحتی درون سایت قرار داده و از تعداد دقیق کلمات کلیدی باخبر شوید. این گونه بهر می توانید در جهت پیشرفت سایت خود کار کنید.

مزایا و معایب وردپرس

معایب وردپرس

حال که با مزایای وردپرس آشنا شدید لازم است با معایب استفاده از آن برای طراحی سایت نیز آشنا شوید. این گونه به صورت آگاهانه تر از این سیستم بهره می برید.

بروزرسانی مداوم وردپرس، هم خوب هم بد

بروزرسانی‌های مداوم را هم می توان جزء مزایا و هم معایب وردپرس معرفی کرد. از جهتی بروزرسانی این برنامه نقطه قوت آن است. زیرا این مورد نشان می دهد که این پلتفرم همواره در حال پیشرفت بوده و پویا و فعال است. اما گاهی این بروزرسانی ها می تواند باعث ایجاد اختلال و نابسامانی در سایت گردد.

اگر از سایت خود بکاپ نگرفته باشید ممکن است اطلاعات سایت شما برای همیشه از دست برود. به همین دلیل افراد باید آموزش های مربوط به بکاپ گرفتن از سایت را دریافت کرده باشند.

خطرات مربوط به ایمنی وردپرس

سایت های وردپرسی از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا این سایت ها همواره در حال بروزرسانی هستند.

اما اگر در آن اختلالی به وجود بیاید یعنی در تمام سایت های این مجموعه مشکل به وجود آمده است. یعنی اگر امنیت این پلتفرم به خطر بیفتد امنیت تمام سایت هایی که از آن استفاده کرده اند به خطر می افتد. اما اگر سایت با استفاده از روش کدنویسی طراحی شده باشد هک کردن آن بسیار مشکل تر و وقت گیر تر خواهد بود. بنابراین امنیت این گونه سایت ها بیشتر است.

ناسازگاری و ناهماهنگی افزونه ها

در وردپرس افزونه های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند. مشکل اصلی این است که بسیاری از این افزونه ها با هم سازگاری ندارند. هر سایت یا هر کاربر ممکن است به صورت هماهنگ از چند نوع افزونه استفاده نمایند. اما اگر این افزونه ها با هم سازگاری نداشته باشند کاربر مجبور است یکی از آن ها را حذف کند. به همین دلیل این ناسازگاری را می توان یکی از معایب سایت های وردپرسی دانست.

سایت فوری؛ خرید سایت ارزان و فوری

سایت فوری، بهترین و معتبرترین مرجع خرید سایت فوری و ارزان می باشد. می توانید سایت وردپرس موفق خود را از این سایت بدون هیچ زحمتی و در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمایید.

اگر برای راه اندازی سایت خود عجله دارید و بودجه مالی محدودی نیز دارید، سایت فوری بهترین انتخاب شماست. زیرا این مجموعه خدمات خود را بسیار ارزان تر از سایر مجموعه ها ارائه می دهد.

دقت کنید که قیمت ارزان به معنی بی کیفیت بودن خدمات نیست. بلکه این مجموعه در راستای رضایت بیشتر مشتریان و رفاه حال آن ها این خدمات را با قیمت کم ارائه می نماید. در عرض یک روز می توانید سایت خود را دریافت کرده و اطلاعات خود را در آن بارگذاری کنید. این گونه هر چه سریع تر می توانید کسب و کار خود را شروع کرده و پیشرفت کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *