مقالات

چه کسب و کارهایی به وب سایت نیاز دارند

چه کسب و کارهایی نیاز به وبسایت دارند

امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و افزایش شمار کاربران فعال در این فضا، فرصت خوبی برای بالا بردن میزان درآمد کسب و کارها فراهم شده است. خرید سایت شرکتی، گردشگری و… جهت شروع یک کسب و کار اینترنتی ایده‌ای است که در چند سال اخیر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

با کمی جست و جو در فضای مجازی می‌توان وبسایت‌هایی را مشاهده کرد که انواع و اقسام کالاها و خدمات را ارائه می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید وبسایت مخصوص ارائه کالا یا خدمات خود را داشته باشید، بهتر است پیش از آن بدانید که چه کسب و کارهایی به وبسایت نیاز دارند. در مقاله حاضر به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

کسب و کارهای کوچک

کسب و کار خانگی که می‌تواند با سایت مشتریان خود را افزایش دهد

اگر به تازگی کسب و کار کوچک خود را آغاز کرده‌اید می‌دانید که برندسازی و بازاریابی هزینه سنگینی در پی دارد. از طرفی روش‌های سنتی مانند دفترچه تلفن، کارت‌های تبلیغات و… که سابقا برای پیدا کردن کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، امروزه کاربرد چندانی ندارند. اگر مشتری به دنبال خدمات یا کالایی باشد معمولاً در اینترنت سرچ می‌کند و با جست و جو میان وبسایت‌ها به کسب و کار مورد نظر خود دسترسی پیدا می‌کنند.

به همین دلیل داشتن وب سایت می‌تواند به رونق کسب و کارهای کوچک کمک کند. زمانی که وب سایت کسب و کار شما برای مخاطبان نمایش داده شود، برند شما شناخته شده و برندسازی اتفاق می‌افتد. در واقع برند برای کسب و کار شما هویت ایجاد می‌کند و موجب می‌شود مشتریان شما را با آن هویت و مشخصات به یاد بیاورند.

طبیعتا هر چه افراد بیشتری برند شما را بشناسند، میزان اعتبار آن بالا می‌رود و مصرف کنندگان راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند. اعتبار همان چیزی است که کسب و کارهای کوچک کم‌تر از آن برخوردار هستند؛ اما با راه اندازی وبسایت می‌توان امید داشت که افراد بیشتری به این کسب و کارها اعتماد کنند.

اعتماد لازمه خرید کالا و استفاده از خدمات مشاغل است. به همین دلیل راه اندازی وبسایت برای کسب و کارهای کوچک، بازاریابی سریع و راحت‌تر را در پی دارد. توجه داشته باشید که طبق آمارهای به دست آمده ۳۰ درصد از مخاطبان تمایلی به استفاده از خدمات کسب و کارهایی که دارای وبسایت نیستند، ندارند. برای آنکه وبسایتی مقرون به صرفه برای کسب و کار خود بسازید و به نتایج دلخواه برسید، این نکات را مد نظر داشته باشید.

  1. سفارش ساخت وبسایت به مجموعه‌های معتبر
  2. به کار گیری اصول سئو در تولید و بارگذاری محتوا
  3. ارائه محتواهای سازگار با خواست مخاطبان
  4. به روز کردن طراحی  وبسایت

مشاغل محلی

کسب و کار های محلی که با طراحی سایت می توانند فروش خود را چند برابر کنند

مشاغل محلی معمولاً شهرت بسیار کمی دارند و تنها در سطح محدودی امکان ارائه کالا و خدمات خود را دارند. در حالی که اگر این مشاغل توسط مخاطبان بیشتری شناخته شوند، می‌توانند منابع مالی بسیاری را برای منطقه خود به دست آورند. چراکه برخی از این مشاغل در سایر مناطق وجود ندارند و کالاهای برخی از کسب و کارهای محلی در سایر نواحی تولید و عرضه نمی‌شوند. به همین خاطر راه اندازی وب سایت برای مشاغل محلی می‌تواند بسیار سودآور باشد.

از طرفی بازاریابی هم ‌زمان بر است و هم هزینه بر. اگر مشاغل محلی برای خود وبسایتی تهیه کنند هم از هزینه‌ها و هم زمان مورد نیاز برای بازاریابی کاسته می‌شود. تفاوتی که بین این نوع بازاریابی و انواع سنتی آن وجود دارد این است که در روش جدید تولید کننده به دنبال مشتری نخواهد بود؛ بلکه مشتریان خدمات مشاغل را جست و جو خواهند کرد.

مشاغل محلی می‌توانند اطلاعات مهمی درباره کالاها و خدمات خود در اختیار مخاطبان خود قرار دهند و در فضای مجازی شهرت بیشتری کسب کنند. نتیجه شهرت، اعتماد بیشتر مردم، نتیجه آن افزایش درخواست‌ها برای کالا و خدمات و در نهایت کسب درآمد بیشتر است.

مشاغل مبتنی بر خدمات

مشاغل مبتنی بر خدمات که می‌توانند سایت داشته باشند

اگر تاکنون فکر می‌کردید که وبسایت‌ها فقط برای عرضه و فروش کالاها کاربرد دارند، دچار اشتباه شده‌اید. کسب و کارهایی که در زمینه ارائه خدمات مشغول به فعالیت هستند نیز به اعتبار نیاز دارند. یکی از راه‌های آسان‌ برای به دست آوردن اعتبار راه اندازی وبسایت است؛ زیرا مخاطبان قانع خواهند شد که شما صاحب کسب و کاری قانونی هستید.

دلیل دیگری که اهمیت وجود وب سایت برای مشاغل مبتنی بر خدمات را نشان می‌دهد، جست و جوی مخاطبان در اینترنت پیش از انتخاب خدمات یک مجموعه است. آمارها نشان می‌دهند که مصرف کنندگان برای انتخاب مجموعه جهت دریافت خدمات، در اینترنت جست و جو کرده و معمولا به ۳ سایت یا بیشتر سر می‌زنند. چه بهتر که وبسایت شما جزو آن‌ها باشد و مخاطبان با خدمات شما به صورت اینترنتی هم آشنا شوند.

خرید سایت ارزان

اگر کسب و کار شما تنها به صورت حضوری و فیزیکی باشد نمی‌توانید به صورت ۲۴ ساعته اطلاعات مورد نیاز مشتریان را ارائه دهید؛ در حالی که مشتریان می‌خواهند در هر لحظه به شما و خدماتتان دسترسی داشته باشند و بدانند که خدمات شما چگونه است؟ چه مقدار هزینه دارد؟ و سوالاتی از این قبیل.

اگر مشاغل مبتنی بر خدمات وب سایتی داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز مخاطبان را در آن بارگذاری کنند این مشکل رفع خواهد شد. بدین صورت مشتریان در هر ساعتی از روز قادرند اطلاعات کاملی از خدمات شما کسب کنند‌. توجه کنید در صورتی که محتواهای وب سایت شما بر اساس اصول سئو بارگذاری شوند، رتبه آن در گوگل بالا می‌رود. در نتیجه مشتریان به راحتی می‌توانند آن را پیدا کرده و با کسب و کار شما آشنا شوند.

آنلاین شاپ ها

آنلاین شاپ های اینستاگرامی که مجبور به طراحی سایت شده اند

در دنیای امروز دیگر فروشگاه‌ها محدود به فضای فیزیکی نمی‌شود و فروشگاه‌های آنلاین به یکی از مهم‌ترین عرضه کننده کالاها تبدیل شده‌اند. امروزه خرید و فروش در ساعت‌های محدودی انجام نمی‌شود؛ بلکه هم فروشگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌کنند و هم مصرف کنندگان ۲۴ ساعته نیازمند استفاده از آن خدمات هستند.

در واقع این اتفاقات از نتایج پا به عرصه گذاشتن آنلاین شاپ‌ها هستند. اما فعالیت آنلاین شاپ‌هایی که معمولا در شبکه‌های اجتماعی محبوبی همچون اینستاگرام و تلگرام بودند، به دلایل مختلف از جمله فیلترینگ، دچار مشکل شده است. به همین دلیل راه اندازی وب سایت برای ادامه فعالیت مورد توجه آن‌ها قرار گرفت.

آنلاین شاپ‌هایی که برای ادامه فعالیت خود به خرید سایت فروشگاهی و انتقال کسب و کار خود به آن روی آوردند، توانستند به دور از آسیب‌های فیلترینگ به صورت شبانه روزی و در تمام روز‌های هفته به مخاطبان خود خدمات ارائه کنند. در وبسایت‌ها، فرایند ثبت سفارش توسط مشتری با سرعتی بیشتر و حتی هنگامی که صاحب کسب و کار حضور نداشته باشد، انجام می‌شود. این در حالی است که در شبکه‌های اجتماعی باید یک پاسخگوی آنلاین حضور داشته باشد تا با دریافت و ارسال اطلاعات ثبت سفارش را انجام دهد. علاوه بر این با داشتن وب سایت احتمال دیده و شناخته‌تر شدن فروشگاه اینترنتی (در صورت تولید محتوای مناسب) بیشتر خواهد بود.

سایت فوری؛ خرید سایت ارزان و فوری در چند کلیک

اگر تصمیمتان برای خرید سایت ارزان جدی است می‌توانید از خدمات سایت فوری استفاده کنید. این پلتفرم در زمینه فروش وبسایت فعالیت می‌کند و قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن وبسایت مورد نیاز شما را بسازد و در اختیارتان قرار دهد. پلتفرم سایت فوری قادر است انواع وبسایت‌ها و امکانات ویژه‌ به مخاطبان خود ارائه کند که در ادامه آن‌ها معرفی می‌کنیم.

  • ساخت سایت فروشگاهی
  • ساخت شرکتی
  • ساخت گردشگری و مهاجرت
  • ایجاد گوگل بیزینس
  • طراحی لوگو
  • طراحی اسلاید
  • ساخت ایمیل اختصاص
  • و….
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *