مقالات

معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

راه اندازی و طراحی سایت برای هر کسب و کاری بسیار مهم است، چرا که سایت، به عنوان یک ابزار ارتباطی، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و توسعه کسب و کار دارد. در زمان حال، اکثر مشتریان به دنبال خدمات و محصولات خود در اینترنت می‌گردند و به دنبال سایت‌های با کیفیت هستند.

طراحی یک سایت با کیفیت نه تنها به شما در جذب مشتریان جدید کمک می‌کند، بلکه به شما در حفظ مشتریان فعلی نیز کمک خواهد کرد؛ همچنین، چون رقابت در بازار آنلاین بسیار شدید است، چیدمان مناسب و رابط کاربر پسند سایت شما، تاثیر قابل توجه در جذب مشتریان خواهد داشت.

برای طراحی چیدمان مناسب و رابط کاربر پسند سایت، بهتر است یک شرکت حرفه‌ای و با تجربه را برای انجام این کار پیدا کنید. طراحی سایت، نیازمند تخصص و دانش فنی بوده و اگر به صورت نادرست انجام شود، ممکن است باعث بروز مشکلات فنی و جذب نشدن مشتریان شود. همچنین، با استفاده از خدمات بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران، مطمئن خواهید بود که سایت شما با استانداردهای جدید و به‌روز طراحی شده است.

نحوه انتخاب بهترین شرکت و مجموعه طراحی سایت

خرید سایت ارزان

برای پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای و خوب، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. جستجو در موتورهای جستجو

با جستجو در موتورهای جستجوی اینترنت، می‌توانید به شرکت‌های طراحی سایت دسترسی پیدا کنید.

2. پرسش از دوستان و آشنایان

با پرسش از دوستان و آشنایان خود که قبلا با شرکت‌های طراحی سایت همکاری داشته اند، ممکن است به گزینه‌های خوب و حرفه‌ای دست پیدا کنید.

3. به‌روز رسانی صفحات شبکه‌های اجتماعی

صفحات شبکه‌های اجتماعی شامل فروشگاه‌های آنلاین و شرکت‌های طراحی سایت هستند. با دنبال کردن این صفحات، می‌توانید به آخرین اخبار و تخفیفات شرکت‌های طراحی سایت دسترسی پیدا کنید.

4. مشاهده نمونه کارها

تکنولوژی های مورد استفاده در طراحی سایت

بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت، نمونه کارهای خود را در وب سایت خود یا در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش می‌گذارند. با مشاهده این نمونه کارها، می‌توانید به کیفیت و استاندارد شرکت پی ببرید.

5. به‌روز رسانی فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین، شامل فروشگاه‌های الکترونیک و فروشگاه‌های خدمات آنلاین، معمولا با شرکت‌های طراحی سایت همکاری دارند. با به‌روز رسانی فروشگاه‌های آنلاین، ممکن است به گزینه‌های خوب و حرفه‌ای دسترسی پیدا کنید.

ما با بررسی تمامی معیارهای مهم در طراحی، بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را شناسایی کرده‌ایم و در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

بهترین شرکت‌های طراحی سایت

در ادامه چندین مجموعه حرفه‌ای برای طراحی سایت را معرفی کرده‌ایم:

تارینوتک

شرکت طراحی سایت تارینوتک

تارینوتک یکی از قابل اعتمادترین و بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران است که خدمات قابل توجهی ارائه می‌کند. این مجموعه از خدمات سئو و تکنیک‌های افزایش فروش برای بالا بردن بازدید سایت شما استفاده می‌کنند. کارشناسان این تیم،  پشتیبانی آنلاین و تلفنی ارائه می‌دهند و به صورت اختصاصی پاسخگوی سوالات شما هستند. این مجموعه حرفه‌ای پس از رضایت کامل کارفرما، 70% هزینه را دریافت می‌کند.

در شرکت تارینوتک، طراحی سایت به دو شیوه استفاده از وردپرس و یا طراحی و کدنویسی اختصاصی انجام می‌گیرد. به طور کلی، پروژه‌های با ماهیت منحصر به فرد به برنامه نویسان حرفه‌ای تعلق دارد، در حالی که برای سایت‌های شرکتی و فروشگاه‌های اینترنتی، استفاده از وردپرس پیشنهاد طراحی سایت تارینوتک است.

وردپرس به دليل قابليت کاربری بالاتری كه دارد، زمان كمی برای راه اندازی با آن لازم بوده و هزينه آن نيز كمتر است. برنامه نویسان تخصصی تارینوتک قادر به پیاده سازی یک وب سایت شرکتی یا فروشگاه اینترنتی با گرافیک منحصر به فرد هستند. در حال حاضر، داشتن وب سایت برای شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که این مجموعه مجرب به شما را بهترین شکل به بالاترین درجات موفقیت کاری می‌رسانند.

دانش و تخصص کارشناسان تارینوتک بالا است و با بررسی نمونه کارهای آن‌ها می‌توان متوجه کیفیت عالی پروژه‌های انجام شده آن‌‎ها شد؛ تجربه و تخصص این مجموعه، باعث افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار شما می‌شود و باعث افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.

سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو، باعث افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجو می‌شود که باعث جذب ترافیک بیشتر و مخاطبان جدید خواهد شد؛ تارینوتک با علم کافی به نحوه پیاده سازی سئو، سایت شما را بدون نقص برای موتورهای جستجو بهینه می‌کند.

وب 24

شرکت طراحی سایت وب24

وب24 از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران بوده که به دنبال ارائه خدمات کامل و متمایز به مشتریان خود است. هدف این شرکت رشد کسب و کار افراد در بستر اینترنت و فضای مجازی است. در نگاه این مجموعه، ارائه خدمات به مشتریان، یک فرآیند درازمدت، مناسب و سودمند برای هر دو طرف است. به همین جهت، همواره سعی می‌کند بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد.

سیستم‌های تولید شده توسط وب24 علاوه بر رعایت استانداردهای لازم در زمینه وب، سادگی و کاربردپذیری بالایی را دارند. وب24 خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی، سئو و بهینه سازی سایت، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره و ارائه راهکار در زمینه بازاریابی اینترنتی، خدمات هاستینگ، خدمات تولید محتوا و خدمات رپورتاژ آگهی است.

وبسیما

شرکت طراحی سایت وبسیما

وبسیما، با جمع‌آوری تمامی امکانات و خدمات طراحی وب سایت در یک جا، به موفقیت شما کمک می‌کند. این شرکت، با طراحی هویت شما، امکانات متنوع برندینگ و فروش آنلاین محصولات، به همراه حضور قدرتمند در نتایج جستجو را فراهم می‌کند. بنیان‌گذار وبسیما، با تفکر خلاق، نگرش متفاوت و استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا، یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را تشکیل داده است.

تیم طراحی سایت وبسیما، با حضور برترین طراحان ایرانی و متخصصان UI و UX، کمک می‌کند تا کسب‌وکارها یک چهره خوب و جاودانه در فضای وب داشته باشند. در طراحی سایت، وبسیما با ارائه امکاناتی مثل ماژول‌های متنوع برند، امکانات معرفی محصولات و خدمات در کنار بنرهای متنوع، از تمام ظرفیت برندینگ در داخل وبسایت استفاده می‌کند.

این شرکت، با رعایت طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو، استفاده از نشانه‌گذاری‌های استاندارد و بهبود سرعت سایت، به شما کمک می‌کند تا به موفقیت برسید. از دیگر قواعدی که وبسیما در طراحی سایت لحاظ می‌کند، سئو و بهینه بودن وبسایت از لحاظ ساختاری است.

فراموج

شرکت طراحی سایت فراموج

شرکت طراحی سایت فراموج با ارائه خدماتی دوستانه و با بررسی دقیق کسب و کار شما، بهترین پیشنهاد و راهکار را به شما ارائه می‌دهد. از نظر مجموعه فراموج، زیبایی بصری سایت شما تضمین شده و خلاقیت عنصر جدا نشدنی از کار آن‌ها است. شرکت فراموج صفحه به صفحه کار طراحی سایت را انجام می‌دهد تا زمانی که رضایت شما را جلب کنند.

شرکت فراموج خود را یک معلم دلسوز برای آموزش به شما می‌داند و قدم به قدم در کنار افراد پیش می‌رود تا تمامی نکات پنل مدیریتی سایت و هر چه لازم دارید، به شما آموزش دهد.

دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب

از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران می‌توان به مجموعه دارکوب اشاره کرد. شرکت دارکوب با 18 سال تجربه در طراحی و برنامه‌نویسی حدود 4000 وب‌سایت را طراحی کرده است. خط و مشی این شرکت طراحی سایت با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

دارکوب با استفاده از زبان PHP و سیستم‌های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و همچنین فروشگاه سازها نظیر مجنتو، اپن کارت و پرستا شاپ، وب‌سایت‌های حرفه‌ای طراحی می‌کند؛ همچنین این شرکت دارای واحد کنترل کیفیت است که پس از تایید کارفرما، وب‌سایت را بررسی کرده و اصول و قواعد طراحی، سئو و بهینه‌سازی و ایمنی را بررسی می‌کند.

دارکوب همچنین یکسال پشتیبانی برای وب‌سایت‌های تحویل داده شده ارائه می‌کند و در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبانی سریع آن را رفع می‌کند. قالب وب‌سایت‌ها توسط تیم دارکوب از پایه طراحی می‌شود و حتی در صورت استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، قالب از پایه توسط تیم طراحی می‌شود. دارکوب با تمرکز بر روی خدمات پشتیبانی با بالاترین سرعت پاسخگویی، به رضایت مشتریان خود توجه دارد.

ایران سایت

شرکت طراحی سایت ایران سایت

بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ، بیشتر از 2 هزار نمونه کار موفق طراحی سایت و داشتن چندین دپارتمان متخصص در این زمینه، باعث شده تا ایران سایت جزو بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران قرار گیرد.

در ایران سایت، اولویت با کیفیت و ارائه جدیدترین روش‌های طراحی سایت بوده و با مشاوره‌های رایگان، به بررسی اهداف و راه‌حل‌ها و مسیر رسیدن به آن می‌پردازد تا تمامی مراحل شفاف باشند و شما با خیال آسوده از خدمات مجموعه ایران سایت بهره ببرید.

کارشناسان ایران سایت هنگام طراحی به رعایت مواردی چون تامین امنیت بالا در سرورهای اختصاصی، آپدیت سطح اطلاعات و فراگیری جدیدترین نکات در زمینه کاری و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در طراحی وب سایت، پایبند هستند.

درآمدی بیشتر با بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران

راه اندازی سایت تحت نظر بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی است. سایت به عنوان یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای بازاریابی و فروش در دنیای امروز، نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش دارد؛ به همین خاطر لازم است که طراحی خود را به افراد با سابقه درخشان و متخصص بسپارید.

طراحی حرفه‌ای و اختصاصی سایت، به تأمین نیازهای کاربران، بهبود تجربه کاربری، اعتمادسازی مشتریان و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کند. شرکت طراحی سایتی که عملکرد بهینه سایتی که ارائه می‌دهد را تضمین کند، مجموعه قابل اعتمادی است.

شرکت‌هایی مانند تارینوتک با ارائه خدمات حرفه‌ای و ضمانت کار خود، به کسب و کارها کمک می‌کنند تا با موفقیت در فضای مجازی، بیشتر سود کنند.

اگر به دنبال خرید سایت هستید، با سایت فوری در بازه زمانی بسیار کوتاه و قیمتی ارزان صاحب سایتی کارآمد و مناسب شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *