مقالات

سایت بهتر است یا شبکه اجتماعی

سایت بهتر است یا شبکه های اجتماعی

سایت بهتر است یا شبکه اجتماعی

یکی از بزرگترین بحث‌هایی که می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم این است که آیا باید تلاش ها  بر روی وب سایت یک شرکت باشد یا شبکه‌های اجتماعی؟ کدام یک توجه بیشتری را به خود جذب می‌کنند؟

کدام یک بیشترین بازگشت سرمایه را دارد؟ با کدام یک شرکت سریعتر رشد خواهد کرد؟ برای یافتن پاسخ سوالات قبل بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه سایت و شبکه‌های اجتماعی

هنگام بحث در مورد وب سایت در مقابل رسانه‌های اجتماعی و چگونگی ارتباط آن با استراتژی کسب‌وکار شما به میان می‌آید، یک چیز واضح است: هیچ کدام را نباید نادیده گرفت؛ نکات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد، هنگام بحث در مورد وب سایت در مقابل رسانه‌های اجتماعی، نکاتی کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

وب سایت‌ها برای موارد زیر عالی هستند:

  •  کمک به شناخته شدن شرکت شما در نتایج جست‌وجو‌های آنلاین
  • ارتقای خدمات شما در فضای دیجیتال
  •  ایجاد اعتبار و اثبات اجتماعی
  •  کمک به پیشتازی شما از رقیبان‌تان در کلمات کلیدی کسب‌و‌کارتان

مقایسه راه اندازی سایت و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

در حالی که رسانه‌های اجتماعی برای موارد زیر عالی و مناسب هستند:

  •  به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید
  •  برند و اعتبار خود را بسازید
  • مطالب خود را به اشتراک بگذارید
  •  دستیابی به مخاطبان جدید و تشویق مردم به تعامل با برند شما

همانطور که مشاهده کردید هم سایت و هم شبکه‌های اجتماعی برای برند شما دارای نکاتی طلایی می‌باشند که موجب دیده شدن و پیشرفت شما می‌شوند.

حالا شاید سوال شود که سایت بهتر است یا اینستاگرام در جواب این سوال باید بگوییم رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به انتشار محتوا در مورد کسب‌وکار شما در فضایی دوستانه‌تر کمک می‌کنند.

 چیزی که هنگام بحث در مورد وب سایت در مقابل رسانه‌های اجتماعی در تولید محتوا ضروری است این است که رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با مخاطبان خود در سطح شخصی ارتباط برقرار کنند، اما وب سایت یک معرفی از شرکت و خدماتش در سطح بین‌الملل می‌باشد پس ارتباط‌گیری شخصی با مخاطب تقریبا غیرممکن خواهد بود.

مزایای سایت مستقل برای کسب‌وکار

مزایای سایت برای بینزس های کوچک

داشتن وب سایت برای هر کسب‌وکاری که قصد دارد تبدیل به یکی از بهترین برندها در زمینه فعالیت خود شود واجب است. مزیت‌های داشتن سایت بسیار زیاد است که ما در اینجا به توضیح چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

1. یک وب سایت به شرکت شما کمک می‌کند تا به راحتی در جست‌وجو‌های آنلاین، پیدا شوید

داشتن وب سایت راهی است که شرکت شما در جست‌وجوهای آنلاین پیدا شود اگر وب‌سایتی ندارید، فرصت‌های حیاتی برای دیده‌شدن را از دست می‌دهید. داشتن یک وب سایت به این معنی است که کسب‌وکار شما می‌تواند از استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (معروف به سئو) برای رشد حضور خود در فضای آنلاین استفاده کند. امروزه شما می‌توانید با خرید سایت ارزان برای کسب‌وکار خود از این مزایا بهره‌مند شوید.

2. یک وب سایت مناسب، خدمات شما را در فضای دیجیتال تبلیغ می‌کند

یکی دیگر از جنبه‌های حیاتی یک وب سایت، توانایی آن در تبلیغ خدمات شما در فضای دیجیتال است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که نزدیک‌به 1.79 میلیارد نفر در سال گذشته به صورت آنلاین خرید کرده‌اند، به این معنی که 1.79 میلیارد نفر می توانند وب سایت شما را پیدا کرده و از خدمات شما استفاده کنند. پس پیشنهاد می‌شود اگر برای مثال کسب‌وکار فروشگاهی دارید با خرید سایت فروشگاهی ارزان از این مزایا بهره‌مند شوید.

3. یک وب سایت به ایجاد اعتبار برای شرکت شما کمک می‌کند

در دنیای امروزی، اعتبار برای مصرف کنندگان معنی زیادی دارد.

اگر یک تجارت آنلاین معتبر به نظر برسد، بازدیدکنندگان وب سایت آن‌ها بیشتر به آن‌ها اعتماد می‌کنند و به مشتری تبدیل می‌شوند. در واقع، گزارش‌ها نشان می‌دهد که 81 درصد از مصرف کنندگان گفته‌اند که برای خرید باید بتوانند به یک برند اعتماد کنند.  یک راه اساسی برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان، ایجاد اعتبار از طریق وب سایت شما است.

مزایای پیج در فضای مجازی

مزایای شبکه های اجتماعی برای کسب و کار

اگر بخواهیم به شما بگوییم که سایت بهتر است یا اینستاگرام باید به شما بگوییم هر کدام می‌توانند در رونق کسب‌وکار شما به شما کمک کنند، در اینجا چند نکته طلایی از تاثیر مثبت داشتن پیج در فضای مجازی برای شما خواهیم گفت.

1. رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

چیزی که هنگام بحث در مورد وب سایت در مقابل رسانه‌های اجتماعی در تولید محتوای مناسب، این است که رسانه‌های اجتماعی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با مخاطبان خود در سطح شخصی ارتباط برقرار کنند.

طبق تحقیقات صورت گرفته، کاربران اینترنت در حال حاضر به طور متوسط 142 دقیقه در روز را در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های پیام رسان مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و… سپری می‌کنند.

شرکت‌ها باید مطمئن شوند که پیج‌های رسانه‌های اجتماعی برندشان به خوبی دیده می‌شوند. برای بهتر دیده شدن باید با مخاطبان‌تان ارتباط بگیرید، چند تا از اصلی‌ترین تاکتیک‌های ارتباط با مخاطبان در اینستاگرام عبارتند از:

  • پاسخگویی به سوالات و نظرات
  • ایجاد محتوای مناسب و جذاب بطوری‌که هم بتوانید بازدیدها را به سمت خود جلب کنید و هم تبلیغ درست کارتان را انجام دهید
  • ایجاد کمپین‌های متفاوت تبلیغاتی برای ترقیب کردن دنبال کنندگان پیج به خرید از شما، این کار همچنین به برند شما اجازه می‌دهد تا به مخاطبان جدید دست یابد.

2. رسانه‌های اجتماعی جایی است که شما می‌توانید برند خود را بسازید

رسانه‌های اجتماعی همچنین مکانی ایده‌آل برای ساختن برند شرکت شما هستند. هرچه مخاطبان اجتماعی با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند، احتمال اینکه مشتری و حامی برند شوند بیشتر می‌شود.

3. رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند تا محتوای خود را به اشتراک بگذارید

همانطور که در مورد وب سایت در مقابل رسانه‌های اجتماعی و نحوه کمک آن‌ها به شرکت شما بحث می‌کنید، به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کنند محتوای خود را با توده‌ها به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که لازم دارید، یک محتوای ارزشمند است تا در زمان مناسب به فرد مناسب برای ایجاد یک مشتری وفادار برسید.

کاربران رسانه‌های اجتماعی دوست دارند محتوا را به روش‌های مختلف در پلتفرم‌های مختلف مصرف کنند، بنابراین هنگام اشتراک‌گذاری محتوای خود، این را در نظر داشته باشید.

4. رسانه‌های اجتماعی تعامل با برند شما را تشویق می‌کنند

چیزی که برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی منحصر به فرد است این است که تعامل و تعامل بین برندها و مخاطبان آن‌ها را تشویق می‌کند. در مورد آن فکر کنید: هر لایک، نظر یا اشتراک گذاری اعتباری است که برند شما ارزش تعامل با آن را دارد. این نوعی اثبات اجتماعی است که همه در پلتفرم‌های اجتماعی می‌توانند آن را مشاهده کنند.

هرچه بیشتر در شبکه های اجتماعی درگیر شوید، برند شما بیشتر دیده می شود.

شما همچنین می‌توانید مطالعه کنید که چه زمانی افراد بیشتر با پست‌های اجتماعی شما تعامل دارند و استراتژی اجتماعی خود را برای استفاده از آن تنظیم کنید. اشتراک‌گذاری محتوایی که مردم بخواهند در زمان مناسب به اشتراک بگذارند، می‌تواند نام برند شما را در مقابل صدها (یا حتی هزاران) نفر جدید قرار دهد .

اگر بخواهیم به درک درستی از اینکه سایت بهتر است یا اینستاگرام برسیم، می‌توانیم بگوییم داشتن پیج اینستاگرام فعال می‌تواند تاثیر برجسته‌ای بر دنیای تجارت داشته باشد. با قرار دادن پست ‌هایی از خدمات خود در اینستاگرام می‌توانید خود را سریع‌تر به شهرت برسانید.

خرید سایت ارزان

5. ایجاد پیج در اینستاگرام بدون هزینه می‌باشد

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایت این است که ایجاد پیج برای کسب‌وکارتان در این ابزار بدون هزینه است، که هزینه‌های زیادی که ممکن است در شروع کار یک وب سایت برای شما داشته باشد را محدود می‌کند.

سایت و شبکه‌های اجتماعی مکمل هم

تا اینجای کار دیدیم که نمی‌توانیم به صراحت بگوييم سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ داشتن هرکدام می‌تواند برای شما اعتباری به دنبال داشته باشد.

داشتن سایتی مناسب برای کسب‌وکارتان به شما کمک می‌کند تا در جست‌وجوهای آنلاین به خوبی دیده شوید، با توجه به الگوریتم کبوتر گوگل اگر شما در سایت خود طبق اصول فعالیت نمایید و به اصول سئو احترام بگذارید به سرعت در محیط جغرافیایی محلی خود به بهترین تبدیل خواهید شد و از رقیبانتان فاصله خواهید گرفت.

از سوی دیگر با داشتن پیج اینستاگرام و فعالیت درست در این شبکه مجازی به واسطه حضور پر‌رنگ مردم در این برنامه شما می‌توانید یک برندسازی مطمئن برای شرکت خود انجام دهید. داشتن پیج یعنی جلب اعتماد مردم و رونق کسب‌وکارتان، هنگامی که شما در اینستاگرام به درستی فعالیت کنید به طور غیرقابل باوری مشتریان جدید جذب کارتان خواهند شد.

پس شما با طراحی سایت یا راه‌ اندازی پیج اینستاگرام به تنهایی می‌توانید به شهرت و رونق اقتصادی برسید اما برای موفقیت و بهترین شدن باید هر دوی آن‌ها را داشته باشید .

سایت و شبکه های اجتماعی مکمل یکدیگر هستند

سایت فوری؛ پلتفرم خرید سایت ساده و ارزان

همانطور که گفتیم برای برند سازی و جذب اعتماد مردم نمی‌توانیم بگوییم سایت بهتر است یا اینستاگرام؟

اینستاگرام یک پلتفرم است که به شما اجازه می‌دهد محتوای خود را به راحتی و بدون پرداخت هزینه در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

شاید فکر کنید برای داشتن سایتی اختصاصی ملزم به پرداخت هزینه‌های زیادی باشید، که اصلا اینگونه نیست. با توجه به علاقه کسب‌وکارها به داشتن سایت، سایت‌های فوری راهکاری معجزه آسا می‌تواند باشد زیرا شرکت‌ها با پرداخت هزینه‌ای کمتر می‌توانند سایتی مختص خودشان داشته باشند.

برای خرید ساید فوری به راحتی می‌توانید وارد پلتفرم‌هایی شوید که سایت‌های آماده را برای فروش گذاشته‌اند و از میان انبوه سایت‌ها آنچه مطابق به سلیقه شما بود برا انتخاب کنید.

وب سایت و اینستاگرام دو پلتفرم برای رسیدن به موفقیت

برای موفقیت در کسب‌وکارتان نیاز به کسب اعتبار دارید. با گسترش دنیای دیجیتال اکثر کسب‌وکارها در تلاش هستند برای خود اسم و رسمی کسب کنند.

نکته اصلی این است که برای موفقیت سایت بهتر است یا اینستاگرام؟

هرکدام دارای مزایایی هستند که می‌توانند شما را به شهرت و اعتبار برسانند اما برای موفقیت باید از هردوی آنها در کنار هم استفاده کنید. با داشتن یک سایت معتبر و تولید محتوا طبق اصول گوگل در جست‌وجو‌های آنلاین برای خود در میان بهترین‌ها جایگاهی کسب کنید.

بنابراین هرچه زودتر برای شرکت خود اقدام به خرید سایت شرکتی ارزان قیمت کنید.

از سوی دیگر با داشتن پیج اینستاگرام و تولید محتوا و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی موفق هم میزان فروش خود را افزایش خواهید داد و هم می‌توانید دنبال‌کنندگان جدید بدست آورید. هرچه بیشتر دیده شوید و بتوانید رضایت مشتریانتان را کسب کنید زودتر به موفقیت خواهید رسید.

خلاصه

شما با داشتن سایت  و پیج اینستاگرام برای شرکت خود می‌توانید از دو مزیت اصلی دیده شدن کسب‌وکارتان در جست‌وجو‌های آنلاین و معرفی محصولات بطور آنلاین بهره‌مند شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *