مقالات

روش های جدید تبلیغات اینترنتی

روش های جدید تبلیغات آنلاین

امروزه با توسعه بازاریابی اینترنتی و نقش پر رنگ آن در موفقیت کسب‌وکارها، اهمیت استفاده از روش‌های جدید تبلیغات اینترنتی دو چندان شده است. درواقع این روزها روش‌های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد؛ اما شما باید در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود، در کنار انتخاب جدیدترین روش‌ها، ترکیبی از آن‌ها را هم استفاده کنید. چرا که هر یک از راه‌های بازاریابی اینترنتی برای اهداف خاصی کارآمد هستند. اگر شما صاحب کسب‌وکاری هستید و به دنبال گسترش و شناساندن آن در اینترنت هستید، باید با جدیدترین روش‌های تبلیغات در فضای مجازی آشنا باشید. لازمه هر کسب‌وکار و برندی، داشتن یک وب سایت خوب است؛ سایت فوری با ارائه طراحی سایت شرکتی ارزان کمک بزرگی به شما در این عرصه می‌کند.

روش های تبلیغات اینترنتی سنتی

استفاده از روش‌های تبلیغات اینترنتی سنتی چند سالی است که مورد توجه بازاریابان قرار دارد. می‌توان گفت که اکثر کسب‌وکارها و برندها تا به امروز در استراتژی بازاریابی خود یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی سنتی را تجربه کرده‌اند.

بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغات روش قدیمی تبلیغات آنلاین

بنر تبلیغاتی (Banner Ad) در واقع نوعی بیلبورد دیجیتال است که با عنوان تبلیغ نمایشی  (Display Ad) هم نیز شناخته می‌شود. در بنر تبلیغاتی با استفاده از تصاویر و جلوه‌های بصری، تلاش می‌شود تا توجه مخاطبان جلب شود و به دنبال آن ترافیک ورودی وب‌سایت تبلیغ‌کننده بالا رود. این بنرها در مکان‌هایی با ترافیک و بازدید زیاد در صفحات وب قرار می‌گیرند؛ لذا منجر به افزایش «آگاهی از برند» (Brand Awareness)، «نرخ کلیک» (CTR)، فروش و تعداد «مخاطبان راغب» (Leads) می‌شود.

تبلیغات پرداخت در هر کلیک

تبلیغات پرداخت در هر کلیک (PPC) روشی از تبلیغات اینترنتی سنتی به حساب می‌آید که به آن هزینه به ازای کلیک (CPC) هم گفته می‌شود. هدف از این روش، هدایت ترافیک کاربر هدفمند به وب‌سایت‌‌ها است. در این روش صاحب برند، محصول یا خدمات تنها هنگامی که افراد جذب تبلیغ شوند و بر روی تبلیغ کلیک کنند، هزینه پرداخت می‌کند؛ با PPC مناسب تبلیغ‌کنندگان به مشتریان یا لیدهای راغب می‌رسند.

خرید سایت ارزان

تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوایی به معنای قرار دادن محتوا در فرمت‌های مختلف مانند تبلیغات نمایشی (بنری) و تبلیغات متنی (تبلیغات در گوگل) در مقابل چشم مخاطبین و جلب توجه آن‌ها است. این نوع استراتژی به مطرح شدن محتوا و برند کسب‌وکار افراد کمک بسیاری کرده و باعث موفقیت آن می‌شود. در نظر داشته باشید که تبلیغات محتوایی به معنای بازاریابی محتوا نیست؛  بازاریابی محتوا برای ایجاد آگاهی از برند از طریق روش‌های ارگانیک مانند سئو کمک می‌گیرد، درحالی که تبلیغات محتوایی برای شناخت برند از طریق روش‌های تبلیغاتی پولی متمرکز است. این می‌تواند شامل کمپین‌های PPC، پرداخت‌های اجتماعی، مکان‌های پشتیبانی شده و هر نوع فرصت تبلیغاتی دیگر باشد.

ایمیل تبلیغاتی

ایمیل تبلیغاتی

ایمیل تبلیغاتی یا ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش‌های تبلیغات اینترنتی سنتی بوده که به ویژه برای ارتباطات کاری و تبلیغاتی اثربخشی زیادی تا به امروز داشته است. به‌طور کلی در ایمیل مارکتینگ با استفاده از ایمیل به معرفی و تبلیغ محصولات یا خدمات پرداخته می‌شود. اما به‌طور دقیق‌تر منظور از ایمیل مارکتینگ به معنای استفاده از ایمیل برای ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه کسب‌وکار افراد است.

روش های جدید تبلیغات اینترنتی

این روزها با استفاده از روش‌های جدید تبلیغات اینترنتی و به کارگیری استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، رویکردهای بازاریابی به سمت کارآمدتری هدایت شده‌اند. در واقع به کمک این روش‌های جدید، بازاریابی به سمت و سوی درست‌تر و کارآمدتری پیش می‌رود. شما می‌توانید با مشاوره سایت فوری به خرید فروشگاهی ارزان بپردازید و استفاده از این روش‌ها را به بهترین شکل تجربه کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

با روی کار آمدن پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ در این شبکه‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. در واقع نفوذ بالای شبکه‌های اجتماعی، فرصت‌های بی نظیری در امر تبلیغات برای کسب‌وکارها و برندها به وجود می‌آورد. موسسه ای‌مارکتر گفته برندهایی که به تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی نیز اهمیت می‌دهند، درآمد بسیار بالاتری در مقایسه با رقبای خود دارند. بر همین اساس برندها می‌توانند با بهره‌گیری از فضای شبکه‌های اجتماعی از این بستر برای افزایش فروش خود استفاده کنند. صاحبان کسب‌وکارها برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی قوی می‌توانند به سایت فوری مراجعه کنند. شما می‌توانید در این سایت به خرید سایت ارزان و باکیفیت بپردازید.

تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدویی

تبلیغات ویدئویی یکی از قدرتمندترین و جذاب‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی به حساب می‌آید که تبلیغ‌دهندگان برای جذب مخاطب آن را به کار می‌گیرند. ویدیو به دلیل استفاده از المان‌های سمعی و بصری جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته و در مقایسه با متن، اطلاعات زیادی را در مدت زمان کمتری به مخاطب منتقل می‌کند. 

ویدئو مارکتینگ روز به روز محبوبیت و اعتبار بیشتری در بین افراد به دست می‌آورد. بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و برای برند خود بازاریابی کنند.

تبلیغات با اسپانسر شدن محتوا

تبلیغات با اسپانسر شدن محتوا یکی از روش‌ های جدید تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. محتوای حمایت‌شده (Sponsored content) به معنای تبلیغات برند، محصول و خدمات توسط یک عنصر سوم به شکل اثربخش، سرگرم‌کننده و غیر مستقیم است. تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌های تبلیغات به حساب می‌آید.

تفاوت و مزیت جذب مخاطبان در این روش در مقایسه با روش‌های دیگر این است که کاربران جذب شده، مطابقت زیادی با مخاطبان مورد نیاز شما دارد؛ بر همین اساس در KPI‌های تبلیغات سازمان اثرات بسیار مثبتی ایجاد کرده که در نهایت باعث بالا رفتن نرخ تبدیل می‌شود.

تبلیغات در پادکست ها

یکی دیگر از روش های جدید تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در پادکست‌ها است. در عصر کنونی افراد بسیاری برای استفاده مفید از وقت خود در شرایط مختلف مانند رانندگی، حضور در مترو و اتوبوس، هنگام آشپزی و حین ورزش به پادکست گوش می‌دهند. شما به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانید از پادکست برای معرفی محصول، برند و خدمات خود استفاده کنید. همچنین پادکست خود را با استفاده از سایر پادکست‌ها به گوش شنوندگان جدید برسانید. در هر پادکست به طور معمول 3 جایگاه برای تبلیغات در نظر گرفته می‌شود؛ شما می‌توانید به معرفی خود در ابتدای پادکست، میان پادکست یا انتهای پادکست به تبلیغات به مدت حدودی ۱۵ ثانیه الی ۱ دقیقه بپردازید. محبوبیت پادکست‌ها در حد قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده و مخاطبان آن بسیار زیاد شده‌اند. لذا بستری بسیار مناسب برای تبلیغات به شمار می‌آید. تبلیغات در پادکست برای کسب‌وکارهای اسپانسر آن برآیندهای عالی را به همراه داشته است.

تبلیغات نیتیو

تبلیغات نیتیو (native ads) یا همسان تبلیغاتی است که در آن محتوا، فرمت تبلیغ و ظاهر آن با ساختار و عملکرد محتوای رسانه‌ای که در آن منتشر می‌شود، همخوانی داشته باشد. بدان معنا که برای طبیعی به نظر رسیدن تبلیغات، محتوا و تبلیغات به گونه‌ای با هم ترکیب می‌شوند تا مخاطب ناخودآگاه به سمت آن جذب شود. تبلیغات نیتیو یا همسان اشکال متفاوتی مانند تبلیغ در میان محتوا، تبلیغ در موتورهای جستجو، ویجت‌های پیشنهادی، لیست‌های تبلیغاتی در خرید آنلاین و تبلیغات بنری را در بر می‌گیرد.

مزایا و معایب روش های جدید تبلیغات اینترنتی

مزایای تبلیغات به روش نوین

تبلیغات در هر پلتفرم و محیطی دارای ویژگی‌های خاصی است. استفاده از روش های جدید تبلیغات اینترنتی مزایا و معایب خود را دارد:

مزایای استفاده از روش های جدید تبلیغات آنلاین

انجام تبلیغات با استفاده از روش‌های جدید مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد:  

ارزانی

ارزان‌تر بودن تبلیغات اینترنتی به روش‌های جدید در مقایسه با سایر روش‌ها یکی از دلایل اساسی استفاده از این نوع تبلیغات است. در روش‌های جدید شما فقط هزینه تبلیغات را برای افرادی پرداخت می‌کنید که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند. بدان معنا که تنها مخاطبان هدف به سمت تبلیغ شما جذب خواهند شد.

صرف هزینه‌هایی گزاف برای تبلیغات برای بسیاری استارت‌آپ‌ها به خصوص برای افرادی که هنوز اول راه هستند، بسیار مشکل است. اما استارت‌آپ‌ها با کمک روش‌های جدید تبلیغات آنلاین مانند شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های ایمیل مارکتینگ می‌توانند با صرف هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به سایر روش‌ها، نتایج بهتری دریافت کرده و به درآمد بسیار خوبی برسند.

دسترسی به مخاطبان هدف

دسترسی شما به مخاطبان هدف در تبلیغ اینترنتی با استفاده از روش‌های جدید بسیار بیشتر خواهد بود. بر همین اساس شما می‌توانید با هدف‌گذاری دقیق و مطابق با نیاز کاربر، به عرضه محصول و خدمات خود بپردازید. در واقع با امکاناتی که پلتفرم‌های دیجیتال در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید رفتار کاربران مختلف را بررسی کرده و مشتریان خود را در دسته‌های مختلف قرار دهید؛ بدان معنا که آن‌ها را براساس علاقه، اولویت‌ها، جنسیت و سن تقسیم‌بندی کرده و محصول یا خدمتی را با توجه به نیازشان عرضه کنید. با هدفمند کردن تبلیغات و دسترسی به مخاطبان هدف می‌توان با صرف هزینه کمتر، فروش و بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهید.

تاثیرگذاری بیشتر

تاثیرگذاری بیشتر یکی دیگر از مزایای استفاده از روش های جدید تبلیغات اینترنتی است. در واقع برای انتخاب نوع تبلیغات اینترنتی، باید یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی قوی داشت؛ تبلیغات آنلاین با کمک روش‌های جدید در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان می‌گذارد. با استفاده از روش‌های جدید می‌توان به هدف‌های مختلفی همچون  افزایش بازدید سایت یا نصب اپلیکیشن، آگاهی مخاطب از برند، دریافت اطلاعات از کاربران، معرفی یک محصول جدید و در نهایت فروش بیشتر و کسب درآمد رسید.

معایب استفاده از روش های جدید تبلیغات آنلاین

معایب تبلیغات آنلاین

استفاده از روش‌های تبلیغاتی آنلاین در کنار مزایای بسیار معایبی هم دارد:،

عدم قطعیت در بازدهی تبلیغات

با وجود مزیت های بسیاری که روش‌های جدید تبلیغات آنلاین به همراه دارد، عدم قطعیت در بازدهی تبلیغات یکی از معایب آن شناخته می‌شود. دقت داشته باشید که در ارزیابی تبلیغات اینترنتی به روش‌های جدید به هیچ عنوان نمی‌توان تضمین کرد که تمام اهداف تعیین شده افراد محقق خواهند شد یا خیر. در حقیقت در این حوزه عوامل متغیر بسیاری وجود دارند بر بازدهی تبلیغات اثرگذار خواهند بود.

سایت فوری؛ مرجع خرید سایت های ارزان و فوری

 دیجیتال مارکتینگ دنیای بزرگی دارد که انواع مختلف روش‌های تبلیغات و بازاریابی را در دل خود جای داده است. استفاده و هزینه برای تبلیغات با هر روشی بدون داشتن استراتژی اصولی و درست، شما را از پیشرفت و رقابت با رقبا بسیار عقب می‌اندازد. لذا آشنایی و استفاده از روش های جدید تبلیغات اینترنتی نقش بسیار پررنگی در موفقیت و گسترش برند و کسب‌وکار شما دارد. سایت فوری مرجعی معتبر برای خرید سایت‌های ارزان و فوری است. تمامی وب سایت‌های آماده ارزان و فوری داری پنل اختصاصی هستند؛ همچنین وب سایت‌ها با وردپرس و با لایسنس قالب آماده یا قالب دلخواه به شما ارائه می‌شوند. داشتن یک وب سایت قوی برای شروع و ادامه هر کسب‌وکاری در کنار استفاده از روش‌های جدید تبلیغات آنلاین مهم است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *