مقالات

مزایای سایت برای کسب و کار

مزایای وبسایت برای کسب و کارها

امروزه بخش زیادی از مردم به اینترنت دسترسی دارند و از طریق سرچ کردن در اینترنت برخی از نیازهایشان را برطرف می‌کنند. برای مثال همه شما تا به حال حداقل یک‌بار خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی را تجربه کرده‌اید. اگر صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی برای جذب مشتریان جدید می‌گردید باید به فکر راه‌اندازی یک وب‌سایت اختصاصی باشید.

در حال حاضر داشتن یک وب‌سایت برای یک کسب و کار به اندازه داشتن یک شماره تلفن اختصاصی یا یک فروشگاه اهمیت دارد. در ادامه این مطلب درباره مزایای سایت برای کسب و کار بیشتر صحبت خواهیم کرد. اگر در این‌باره کنجکاو هستید؛ با ما همراه شوید.

افزایش دید و دسترسی

افزایش دید بر مشتریان با طراحی سایت

چرا سایت داشته باشیم؟ برای اینکه دیده شویم! در دنیای امروز که تعداد زیادی از کسب و کار در یک زمینه مشغول فعالیت هستند، برای دیده شدن باید تلاش بیشتری کرد. زمانی که یک وب‌سایت داشته باشید مشتریان شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند به محصولات یا خدمات کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی هستید می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین تجربه خریدی آسان و مطمئن را به مشتریانتان هدیه دهید.

با این کار مشتریان فعلی شما می‌توانند به اطلاعات مختلفی مانند کاربرد محصولات و قیمت آن‌ها دسترسی داشته باشند و خرید خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند. همچنین افراد جدیدی با کسب و کار شما از طریق اینترنت آشنا خواهند شد؛ بنابراین احتمال اینکه بتوانید تعداد زیادی مشتری از شهرها یا کشورهای مختلف برای کسب و کارتان پیدا کنید افزایش می‌یابد.

 اگر هنوز به طور جدی به راه‌اندازی یک وب‌سایت برای کسب و کار خود فکر نکرده‌اید؛ باید به خاطر داشته باشید که آفلاین ماندن کسب و کارتان می‌تواند در آینده ضررهای مالی زیادی را به شما تحمیل کند. شما می‌توانید با خرید سایت فروشگاهی از سایت فوری با پرداخت هزینه‌ای اندک صاحب یک سایت حرفه‌ای و استاندارد برای کسب و کارتان شوید.

بهبود تجربه مشتری

یکی از عواملی که می‌تواند در موفقیت یک کسب و کار تاثیرگذار باشد، تجربه مشتری (cx) است. آمارها نشان می‌دهد که حدود نود درصد از سازمان‌های موفق علت موفقیت خود را بهبود تجربه مشتری می‌دانند. بسیاری از کسب و کارهایی که سابقه حضورشان در فضای مجازی طولانی است، توانسته‌اند در بهبود تجربه مشتری موفقیت‌های چشمگیری به دست بیاورند. اگر هنوز در زمینه بهبود تجربه مشتری کاری انجام نداده‌اید؛ نگران نباشید. شما از طریق راه‌اندازی یک سایت کاربرپسند می‌توانید در این زمینه موفق عمل کنید.

خرید سایت ارزان

طراحی کاربر پسند

منظور از سایت کاربرپسند یا (user friendly) سایتی است که تا حد امکان ساده و راحت باشد. شما فقط زمانی می‌توانید از مزایای یک سایت برای کسب و کارتان بهره‌مند شوید که یک سایت حرفه‌ای و کاربرپسند داشته باشید. سایت شما باید بتواند به نیازهای مشتری پاسخ دهد و در عین حال استفاده از آن آسان باشد. مشتری باید بتواند به راحتی به اطلاعاتی که نیاز دارد دسترسی داشته باشد. از طرفی مراحل ثبت‌نام در سایت و یا خرید اینترنتی نباید آن‌قدر پیچیده و سخت باشد که مشتری را از خرید یا ثبت‌نام در سایت منصرف کند. از دیگر مزایای طراحی کاربرپسند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی کاربرپسند باعث افزایش فروش کسب و کار شما می‌شود

  • دسترسی آسان به اطلاعات: همه ما در طول روز به قدری گرفتار مشکلات مختلفی هستیم که می‌خواهیم در کمترین زمان ممکن به اطلاعاتی که به آن‌ها نیاز داریم دسترسی داشته باشیم. یکی از مزایای ایجاد وب‌سایت کاربرپسند، دسترسی آسان مشتریان به اطلاعات کسب و کارتان است. مشتریان شما می‌توانند به راحتی با چند بار کلیک کردن تمام اطلاعات مورد نیازشان درباره خدمات یا محصولات مرتبط با کسب و کار شما را به دست بیاورند.
  • جلب اعتماد مشتری:‌ در گذشته اعتماد مردم به خرید اینترنتی یا استفاده از خدمات آنلاین بسیار کم بود؛ اما در حال حاضر بخش زیادی از افراد جامعه ترجیح می‌دهند محصولات یا خدمات مورد نیازشان را به صورت اینترنتی خریداری کنند. طراحی یک سایت کاربرپسند می‌تواند به شما در جلب اعتماد مشتری کمک کند.

افزایش اعتبار و اعتماد

در دنیای مدرن امروز همه ما انتظار داریم که یک کسب و کار موفق حضور چشم‌گیری در فضای مجازی داشته باشد. بسیاری از افراد برای سنجش اعتبار یک برند به سایت یا شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه می‌کنند به همین دلیل اگر نتوانید حضور فعالی در بستر وب داشته باشید؛ احتمالاً بخشی از اعتبار خود را از دست خواهید داد.

سایت شما باید بتواند پاسخگوی تمام سوالاتی باشد که در مواجهه با کسب و کارتان برای آن‌ها به وجود می‌آید. در نظر داشته باشید که این روزها نداشتن وب‌سایت درست شبیه به نداشتن یک آدرس یا شماره تلفن مشخص برای کسب و کارتان است. اگر کسب و کار شما فاقد آدرس فیزیکی مشخصی باشد، افراد کمی به شما اعتماد خواهند کرد. این عدم اعتماد در مورد کسب و کارهایی که وب‌سایت استاندارد و کاملی ندارند نیز صدق می‌کند.

ارائه خدمات بهتر به مشتری

ارائه خدمات بهتر به مشتریان با طراحی سایت مناسب

مهم‌ترین فایده سایت برای کسب و کار ارائه خدمات بهتر به مشتری به صورت آنلاین است. ارائه خدمات بهتر خود به تنهایی می‌تواند یک عامل مهم در افزایش اعتبار و جلب اعتماد مشتری باشد. یک سایت استاندارد باید بتواند بخش عمده‌ای از نیازهای کاربر را برطرف کند. برای مثال شما در بخش سوالات متداول می‌توانید اطلاعاتی را در اختیار مشتریانتان بگذارید که در حالت عادی مجبور بودند برای دریافت پاسخ آن‌ها با شما تماس بگیرد و یا به دفتر کارتان مراجعه کنند.

امکان خرید آنلاین، شخصی‌سازی سفارشات، پیگیری سفارشات و … از دیگر خدماتی هستند که شما می‌توانید از طریق سایت به مشتریانتان ارائه دهید. ارائه چنین خدماتی باعث افزایش رضایت مشتریان شما در طولانی‌مدت خواهد شد. جلب رضایت مشتری مهم‌ترین عامل در موفقیت یک کسب و کار است؛ پس در طراحی سایت باید به ارائه خدمات بیشتر و کاربردی‌تر به مشتریان توجه داشته باشید. سایت فوری به عنوان مرجع فروش سایت فوری و ارزان می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای خرید سایت شرکتی یا فروشگاهی باشد.

امکان تبلیغات موثر

هزینه های تبلیغات و بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی

یکی از مهم‌ترین مزایای سایت برای کسب و کارها امکان تبلیغات در فضای مجازی است. شما از طریق سایت می‌توانید با راه‌اندازی کمپین‌های مختلف مشتریان بیشتری به دست بیاورید. در گذشته بسیاری از کسب و کارها فقط از طریق تبلیغات سنتی مانند بیلبوردها و بروشورها می‌توانستند در جذب مشتریان جدید موفق عمل کنند. اگر چه هنوز هم این شیوه تبلیغات مؤثر است؛ اما تبلیغات آنلاین کارایی بیشتری خواهند داشت.

ابزارهایی مانند گوگل ادوردز می‌تواند به شما کمک کنند تا تبلیغات خود را به صورت هدفمند انجام دهید. بدون داشتن یک وب‌سایت استفاده از چنین ابزارهایی امکان‌پذیر نخواهد بود. تبلیغات هدفمند می‌تواند به شما در جذب مشتریان بالقوه کسب و کارتان کمک کند. این شیوه تبلیغات هزینه و وقت شما را برای تبلیغاتی که ممکن است بازدهی خوبی نداشته باشند هدر نخواهد داد.

تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصمیم‌گیری بهتر

شما از طریق راه‌اندازی سایت برای کسب و کارتان به اطلاعات زیادی درباره مشتریانتان دسترسی خواهید داشت. این اطلاعات می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک کنند. برای مثال زمانی که کاربران سایتتان برای دریافت خبرنامه یا استفاده از سایر خدمات سایت ثبت‌نام می‌کنند؛ اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه، جنسیت و گاهی اطلاعات بیشتری مانند سن و آدرس را هم در اختیارتان می‌گذارند. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا بتوانید در موارد زیر تصمیمات بهتر و موثرتری بگیرید.

تعامل بهتر با مخاطب

طراحی سایت به شما کمک می کند تا تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید

سایت‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری تعامل با مشتریان قدیمی و مشتریان بالقوه هستند. حضور در فضای وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید با افراد بیشتری در ارتباط باشید و از آن‌ها بازخورد بگیرید. برای مثال در بسیاری از سایت‌ها بخشی به عنوان نظرات مشتریان وجود دارد. افرادی که از خدمات سایت استفاده کردند در این بخش نظراتشان را درج می‌کنند. اگر این نظرات مثبت باشد، بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما خواهد بود.

 بسیاری از افراد برای اعتماد به یک کسب و کار اینترنتی با تکیه بر نظرات مشتریان قدیمی تصمیم می‌گیرند که سایت قابل اعتماد است یا خیر. به جز این شما از طریق دریافت نظرات مشتریان می‌توانید نقاط ضعف کسب و کارتان را از بین ببرید و بر روی نقاط قوتتان تمرکز کنید. همچنین امکان انتشار اطلاعیه‌ها، جشنواره‌های فروش و مواردی از این قبیل از طریق سایت وجود دارد. افراد مختلف با ورود به سایت شما می‌توانند در جریان تمامی این اطلاعات و جزئیات آن‌ها قرار بگیرند.

کاهش هزینه‌ها

فروش مستقیم کالا و خدمات از طریق سایت‌های فروشگاهی امکان‌پذیر است. شما از این طریق می‌توانید بسیاری از هزینه‌های کسب و کارتان را کاهش دهید. دیگر نیازی به استخدام فروشنده‌های زیاد برای پاسخگویی به مشتریان و ثبت سفارش‌های تلفنی آن‌ها ندارید. مشتریان شما از طریق سایت به راحتی سفارشات خود را ثبت می‌کنند و هزینه آن را می‌پردازند.

 از طرف دیگر هزینه‌های سربار مانند هزینه انرژی مصرفی، اجاره فروشگاه و مواردی از این قبیل هم کاهش پیدا می‌کند. با کاهش هزینه‌ها امکان ارائه تخفیفات بیشتر به مشتری به وجود می‌آید. تخفیفات می‌توانند مشتریان را ترغیب کنند که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند. علاوه بر این جشنواره‌های فروش و ارائه تخفیفات در جذب مشتریان جدید هم تأثیر زیادی خواهد داشت.

گسترش بازار

با راه‌اندازی سایت اختصاصی موانع فیزیکی سد راه توسعه کسب و کار شما نخواهند بود. سایت این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که بتوانید مشتریانی در شهرها و کشورهای دیگر پیدا کنید. امروزه توسعه کسب و کار از طریق ایجاد سایت برای معرفی و فروش محصولات و خدمات بسیار آسان شده است. هر کسی از هر جای دنیا که با کسب و کار شما آشنا شود، یک مشتری بالقوه برای کسب و کارتان محسوب خواهد شد؛ پس قدرت سایت را در گسترش بازار نادیده نگیرید.

خرید سایت ارزان

برندسازی

بخشی از هویت یک برند در فضای آنلاین ساخته می‌شود. ایجاد سایت و فعالیت مستمر در فضای آنلاین به شما کمک می‌کند تا بتوانید وجه تمایز کسب و کارتان را با دیگران به نمایش بگذارید. نقش برندسازی و داشتن یک برند قدرتمند در پیشرفت یک کسب و کار بر کسی پوشیده نیست. شما از طریق برندسازی قدرت بیشتری برای چانه‌زنی با تأمین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان خواهید داشت.

 از طرفی برند به محصولات و خدمات شما ارزش بیشتری می‌دهد و مشتریان حاضرند بابت خرید محصولات یا خدمات کسب و کار شما هزینه بیشتری بپردازند. برندسازی مزایای دیگری مانند جذب سرمایه‌گذار، افزایش وفاداری مشتری و رهبری بازار نیز دارد.

درآمدهای جانبی

فروش خدمات و محصولات کسب و کارتان تنها راه کسب درآمد از طریق سایت نیست. شما می‌توانید از طریق سایت درآمدهای جانبی دیگری نیز داشته باشید. برای مثال یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش درآمدهایتان پذیرش تبلیغات است. این روزها افراد زیادی حاضرند در ازای پرداخت مبلغ قابل قبولی به سایت‌های پربازدید، تبلیغات بنری، کلیکی و … سفارش دهند. انتشار تبلیغات می‌تواند راه خوبی برای افزایش درآمدهایتان باشد.

رقابت با کسب و کارهای مشابه

ایجاد یک سایت حرفه‌ای یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود. همه کسب و کارهای موفق دارای یک وب‌سایت اینترنتی هستند. اگر می‌خواهید در بازار ملتهب این روزها از سایر رقبایتان عقب نیفتید و سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورید باید برای حضور در بستر اینترنت سرمایه‌گذاری کنید.

 در دوره‌ای که بخش زیادی از مردم خرید اینترنتی را به دلیل مختلفی مانند کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه‌جویی در وقت به خرید حضوری ترجیح می‌دهند، عدم حضور کسب و کار شما در اینترنت می‌تواند ضررهای غیرقابل جبرانی را به شما وارد کند.

سایت فوری؛ مرجع خرید سایت‌های آماده و ارزان

با توجه به تمام نکاتی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم؛ اکنون متوجه شده‌اید که راه‌اندازی یک سایت قدرتمند و حرفه‌ای می‌تواند کسب و کار شما را چند گام نسبت به رقبایتان جلو بیندازد. پس تردید نکنید؛ شما فقط چند قدم تا خرید سایت ارزان فاصله دارید.

سایت فوری به عنوان یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات سایت می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. تیم ما تلاش کرده است تا با ارائه به‌روزترین و کاربردی‌ترین افزونه‌ها و طراحی انواع قالب‌های شرکتی و فروشگاهی گامی موثر در کاهش هزینه‌های راه‌اندازی سایت بردارد. قیمت مناسب، پشتیبانی سریع و ارائه خدمات متنوع، وجه تمایز ما با سایر شرکت‌های فعال در حوزه طراحی سایت است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *