دسته بندی نشده

افزودن امکانات به سایت وردپرسی

آیا با مراحل افزودن امکانات به سایت وردپرسی آشنا هستید؟ آیا میدانید میتوانید با وردپرس و افزونه و امکاناتی که داره میتوانید یک سایت قدرتمند داشته باشید؟ با سایت فوری همراه باشید تا به طور کامل با افزودن امکانات به سایت وردپرسی آشنا شوید.

نکات مهم افزودن امکانات به سایت وردپرسی

آیا شما صاحب یک سایت در اینترنت هستید؟ آیا سایت شما با سیستم وردپرس طراحی و ساخته شده است؟ آیا شما هم میخواهید جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار و امکانات طراحی سایت رو در سایت خودتون داشته باشین؟ سایت‌های وردپرسی قابلیت افزودن امکانات متعددی دارند که می‌تواند به بهبود کارکرد و قابلیت استفاده آن‌ها کمک کند.

سایت فوری برای شما یه خبر عالی داره

در این خبر از تصمیم جدید سایت فوری براتون بیشتر توضیح میدیم پس با ما همراه باشین…

همونطور که میدونین تعداد سایت هایی که با وردپرس طراحی شده بسیار زیاده (تقریبا از هر 5 سایت فعال در اینترنت 1 سایت با سیستم وردپرس طراحی شده) و این سیستم پرقدرت امکانات خیلی خوبی داره و روزانه میلیون ها برنامه نویس و توسعه دهنده برای وردپرس امکانات و افزونه های جدید طراحی میکنند.

تقریبا هر ابزاری که داخل سایت های بزرگ دنیا پیاده سازی شده در وردپرس وجود داره و یا برنامه نویسان در حال ایجاد اون ابزار برای وردپرس هستند، و بعدش هم کاملا مشخصه. شما با یک کلیک میتونین اون ابزار رو که تحت عنوان افزونه شناخته میشه به سایت خودتون اضافه کنین اونم بصورت رایگان و یا با اندکی هزینه.

هزینه ای که در مقابل هزینه واقعی اون ابزار خیلی ناچیزه ولی ازونجایی که تعداد دارندگان سایت وردپرسی خیلی زیادن پس این پولای اندک جمع میشن و یه پول زیاد برای برنامه نویس اون ابزار ایجاد میشه.

خب حالا نقش سایت فوری این وسط چیه؟! درسته افزودن امکانات به سایت های وردپرسی

سایت فوری این امکان رو برای شما کاربران فراهم کرده که اگر شما مدیر یک سایت وردپرسی هستید (هر چند سایت شما توسط سایت فوری طراحی نشده باشه) میتونید تمام افزونه ها و امکانات سفارشی موجود در سایت فوری رو خریداری کنید و ما اون امکانات رو برای سایت شما پیاده سازی و فعال میکنیم.

ضمنا سفارشات شامل پشتیبانی هم هستند. تمام امکانات و افزونه هایی که از سایت فوری خریداری میکنید توسط حرفه ای ترین افراد مسلط به وردپرس داخل سایتتون پیاده سازی و پشتیبانی میشه.

خب دیگه نگران اینکه سایت شما توسط طراح اولیه دیگه پشتیبانی نمیشه نباشین. نگران اینکه سایتتون دیگه بروزرسانی و جدید نمیشه نباشین. نگران اینکه سایتتون دارای امکانات جدید نمیشه و یا از امکانات جدید جا میمونه نباشین. سایت فوری خیلی فوری تمام مشکلات شما رو حل میکنه و جدیدترین و بروزترین امکانات روز دنیا رو روی سایتتون پیاده سازی میکنه.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *