دسته بندی نشده

ویژگی‌های سایت شرکتی موفق

سایت شرکتی موفق

امروزه با توجه به گسترش کسب و کار و دسترسی عموم افراد به اینترنت، وجود یک سایت شرکتی برای اطلاع از کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 ممکن است در مراحل ابتدای کار ضرورت وجود یک سایت شرکتی چندان حس نشود، اما پس از رشد کسب و کار متوجه اهمیت آن خواهید شد. دلیل آن هم ورود تمام کسب و کارها به فضای مجازی و اینترنت و انقراض روش های سنتی و قدیم است.

بنابراین امروزه استفاده از فضای دیجیتال و اختصاص یک سایت و یا صفحه شخصی به کسب و کار، از اقدامات اولیه هر کسب و کار محسوب می شود. با این حال شرکت ها نیز باید برای فعالیت های خود و تبلیغات آن، از سایت شرکتی استفاده کنند. 

یک ویژگی سایت شرکتی خوب این است که به گونه ای طراحی شود که علاوه بر برند شرکت، تمامی محصولات تولیدی آن را با جزئیات به مشتریان نمایش دهد.

از آنجا که طراحی سایت با وردپرس کار بسیار راحتی است، اکثر شرکت ها و همچنین اشخاص برای فعالیت های خود یک سایت وردپرسی طراحی می کنند. در ادامه به توضیحات بیشتر درباره ویژگی های سایت شرکتی خوب و مناسب می پردازیم.

خرید سایت ارزان

بخش های مهم سایت شرکتی

از جمله مهمترین ویژگی های سایت های شرکتی، برخورداری از بخش های زیر است:

1- قابلیت تماس با ما

یک ویژگی سایت شرکتی خوب، قابلیت درج اطلاعات تماس در آن است. برای این کار بهتر است یک شماره تماس در دسترس و آدرس ایمیل برای ارتباط با مشتریان در سایت خود ثبت کنید. توجه داشته باشید از قرار دادن این اطلاعات به صورت عکس خودداری کنید، زیرا مشتری باید به راحتی بتواند با کلیک بر روی آن و یا کپی اطلاعات تماس، با شما ارتباط برقرار کند.

میتوان گفت این قابلیت یک ویژگی سایت شرکتی وردپرسی می باشد که کاربران باید به آن توجه بسیاری داشته باشند.

2- امکان سرچ سریع و راحت

از دیگر ویژگی سایت شرکتی خوب، امکان جستجوی راحت مطالب سایت می باشد. هنگام طراحی سایت با وردپرس باید دقت کنید از افزونه هایی استفاده کنید که این قابلیت را داشته باشند.

در واقع اگر کاربر با ورود به سایت شما نتواند به راحتی جستجو کرده و به صفحات مختلف برود، از سایت خارج شده و اینگونه سایت ها هیچ سودی برای کاربر نخواهند داشت. همچنین برخورداری از جستجوی حرفه ای و پلاگین های آن، در سایت شرکتی ارزان نیز وجود دارد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

 

3- امنیت  بالا

اگر هدف از راه اندازی سایت شرکتی، فروش محصولات است؛ احتمالا سودجویان سایت شما را هدف قرار خواهند داد. به همین دلیل سایت باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا هیچ گونه مشکلی برای آن پیش نیاید.

در واقع یک ویژگی سایت شرکتی خوب، امکان تایید دو مرحله ای مشتریان هنگام خرید از سایت و استفاده از گواهی SSL است. این گواهی باعث ایجاد خرید ایمن و رمزنگاری مکالمه میان شما و خریدار می شود.

 

4- استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف

از دیگر ویژگی سایت شرکتی مناسب، ادغام آن با شبکه های مختلف اجتماعی است. این بسترهای مختلف برای تبلیغات کسب و کار و ارتباط با مشتریان بسیار کاربردی است. برای اینکار می توانید از فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، توییتر، یوتیوب و LinkedIn استفاده کنید.

تماس با ما در سایت شرکتیشبکه های اجتماعی به این دلیل به عنوان یک ابزار مهم برای رونق کسب و کار و تبلیغات محسوب می شوند که افراد در طی روز با حداقل یک یا دو رسانه سروکار دارند. بنابراین از طریق می توانید محصولات خود را به راحتی تبلیغ کرده و به فروش برسانید.

 

5- Responsive (ریسپانسیو بودن) سایت

قابلیت ریسپانسیو، این امکان را به شما می دهد که سایت خود را علاوه بر کامپیوتر و لپ تاپ، بر روی گوشی های موبایل و سایر سیستم های متصل به اینترنت نیز به نمایش بگذارید. می توان گفت یک ویژگی سایت شرکتی خوب، قابلیت Responsive بودن آن است؛ زیرا با این ویژگی چیدمان صفحه و تصاویر، مطابق با صفحه نمایشگر تغییر می کند.

ویژگی ریسپانسیو بودن نیز در تمام سایت ها از جمله سایت شخص ارزان نیز رعایت شده است.

 

6- کوتاه بودن آدرس سایت

از دیگر ویژگی سایت شرکتی وردپرسی، کوتاه بودن آدرس سایت است. ابتدا باید یک نام کوتاه و مناسب برای دامنه سایت خود انتخاب کنید. برای اینکه بخواهید آدرس سایت شما به راحتی در ذهن مشتری جای گیرد، باید کوتاه و ساده باشد.

در هنگام انتخاب نام سایت، بایستی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید؛ زیرا در نتایج موتور جستجو بسیار تاثیرگذار است.

 

7- سئو سایت

یکی از مهمترین بخش های سایت می باشد که رعایت اصول آن در قرار گیری سایت در رتبه های برتر گوگل بسیار موثر است. طراحی سایت وردپرس با رعایت کامل اصول سئو، علاوه بر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، باعث جذب مشتریان و بازدید از سایت نیز می شود.

 

8- شکل ‌ظاهری مناسب

یک ویژگی سایت شرکتی خوب، برخورداری از شکل ظاهری مناسب است. برای این کار سعی کنید از قالب های ساده و زیبا استفاده کنید تا مشتری را به خود جذب کند. سعی کنید از قالب های شلوغ با رنگ های مختلف استفاده نکنید؛ زیرا علاوه بر اینکه جذابیتی ندارد، باعث سردرگمی مشتری نیز خواهد شد.

 طراحی زیبا سایت شرکتی

9- درج مکانیسم های بازخورد

بهتر است برای ثبت انتقادات و پیشنهادات مشتریان، قسمتی به عنوان بازخورد در سایت درج شود. برای اینکار می توانید از ابزار Get An Insight استفاده کرده و پس از نصب آن بر روی سایت، از نظرات مشتریان خود مطلع شوید.

 

10- بالا بودن سرعت بارگذاری

یکی دیگر از ویژگی سایت شرکتی خوب، سرعت بارگذاری آن است؛ اگر وب سایت شما پس از چند ثانیه بارگذاری نشود، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان خود را از دست خواهد داد. به همین دلیل بهتر است برای بارگذاری با سرعت بالا از قالب های ساده استفاده کنید، تصاویر را فشرده کرده و از هاست مناسبی استفاده کنید.

 

11- قابلیت تایپوگرافی

یکی دیگر از ویژگی های مهم سایت شرکتی وردپرسی، توجه به قابلیت تایپوگرافی است. در واقع هر چقدر که محتوای سایت شما غنی باشد، اما برای کاربر واضح و قابل خواندن نباشد، هیچ سودی نخواهد داشت. همچنین خوانایی متن شما نیز برای موتورهای جستجوگر نیز حائز اهمیت است.

همچنین می توان گفت یکی از مهمترین بخش های سئو به محتوا گذاری اصولی مربوط است. اگر کاربر در محتواهای بارگذاری شده در سایت، اصول سئو را رعایت نکرده باشد، در رتبه های پایین گوگل قرار خواهد گرفت.

بنابراین توجه به تایپوگرافی سایت در هنگام طراحی، یکی از نکات مهم در طراحی با وردپرس است. این ویژگی شامل نوع فونت، رنگ متون، فاصله بین خطوط، رنگ لینک ها، مرتب بودن محتوا (justify) و … می باشد.

 

ویژگی های سایت‌های شرکت طراحی شده با وردپرس

ویژگی سایت شرکتی خوب این است که تمام نیازهای شرکت را در خود بگنجاند، بنابراین طراحی سایت با وردپرس بهترین گزینه برای انجام این کار است. در واقع امروزه وردپرس به یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا تبدیل شده است.

دلیل آن هم ویژگی ها و امکانات بسیاری است که این سیستم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

از ویژگی های مهم سایت وردپرس می توان به رابط کاربری مناسب، قیمت مقرون به صرفه و عدم نیاز به دانش برنامه نویسی اشاره کرد. در ادامه به سایر ویژگی های سایت وردپرس می پردازیم:

 

1- مدیریت آسان محتواهای متنوع

محتوای سایت یکی از بخش های مهم و جذاب هر سایت است که کاربران را به خود جذب می کند. بنابراین می توان گفت یک ویژگی سایت شرکتی خوب، برخورداری از محتوای مفید و مختصر است. بنابراین اگر سایت شما از ظاهر بسیار خوبی برخوردار بوده اما محتوای مفیدی نداشته باشد، باعث جذب مشتری نخواهد شد.

همچنین برای بارگذاری محتواهای مختلف بر روی سایت خود باید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای این کار استفاده کنید. 

CMS وردپرس به دلیل برخورداری از ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد، به یک سیستم مدیریت محتوای محبوب و همگانی تبدیل شده است.

همچنین سادگی کار با وردپرس یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است، زیرا افراد مختلف در کمترین زمان، کار با این سیستم را یاد گرفته و شروع به مدیریت محتوا کرده اند.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا هر نوع محتوایی را به دلخواه خود بر روی سایت قرار دهد.

 

2- استفاده آسان و راحت از وردپرس

یک ویژگی سایت شرکتی خوب، استفاده ساده و آسان از آن است. در واقع طراحی با سیستم مدیریتی وردپرس، این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده است. همچنین این سیستم با دارا بودن امکانات مختلف، امکان طراحی سایت را برای افراد حرفه ای نیز فراهم کرده است.

در واقع وجود قابلیت متن باز بودن وردپرس، امکان ایجاد تغییرات گوناگون بر روی سایت را توسط افراد حرفه ای میسر کرده است. در این صورت می توانند یک سایت حرفه ای و خاص را مطابق با نیازهای خود داشته باشند.

پنل ادمین وردپرس

 از جمله ویژگی سایت شرکتی خوب وردپرسی، کدنویسی آن با زبان Php است؛ با این وجود افراد مسلط به این زبان می توانند تغییرات مختلفی را بر روی سایت خود ایجاد کرده و حتی بخش هایی را به آن اضافه کنند.

همچنین با توجه به اینکه داده ها و اطلاعات در وردپرس در سیستم پایگاه داده MySQL ذخیره می شوند، افرادی که به این سیستم نیز آشنایی دارند راحت تر می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

به طور کلی این وردپرس به گونه ای طراحی شده است تا افراد مبتدی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و کسب و کار و فعالیت های خود را گسترش دهند.

 

3- پیشرفت سیستم وردپرس در سال های اخیر

در سال های اخیر طراحان سیستم مدیریت محتوای وردپرس با افزودن امکانات جدید به برخی از بخش های آن، امکان طراحی حرفه ای را برای کاربران خود فراهم کرده است. یکی از مهمترین ویژگی ها و امکانات ایجاد شده در این سیستم، امنیت بالای سایت های ایجاد شده با آن است.

همچنین طراحان این سیستم با در دسترس گذاشتن آپدیت های جدید WordPress، امکان بهره مندی از سایر امکانات جدید آن را در اختیار کاربران قرار می دهند. از این رو با اضافه کردن افزونه های مختلف در این سیستم امکانات بیشتری برای طراحی در اختیار خواهید داشت.

دسترسی به این افزونه ها از طریق فروشگاه در سیستم وردپرس برای کاربران فراهم شده است تا با توجه به نیاز سایت، بهترین افزونه را انتخاب کنند.

 

4- افزودن قابلیت های مختلف با پلاگین وردپرس

با استفاده از پلاگین های وردپرس، امکانات بسیاری را برای طراحی در اختیار خواهید داشت. این قابلیت برای افرادی که با کدنویسی نیز آشنایی ندارند، بسیار کاربردی است. دلیل آن هم امکان شخصی سازی سایت خود با کمترین هزینه می باشد.

همچنین ناگفته نماند بسیاری از این افزونه ها به صورت رایگان در وردپرس در اختیار کاربران قرار داده می شود. برای تهیه و استفاده آنها نیز می توانید به بخش پلاگین های سایت وردپرسی ارزان مراجعه کرده و افزونه مورد نظر خود را جستجو و در صورت یافتن به صورت رایگان نصب کنید.

آیا طراحی سایت وقت گیر است؟

همانطور که گفته شد طراحی سایت شرکتی با وردپرس کار بسیار ساده و راحتی است؛ اما ممکن است برای افراد مبتدی وقت گیر و زمان بر باشد. به همین دلیل بهتر است برای طراحی سایت حرفه ای با وردپرس، به متخصص این کار مراجعه کرد.

برون سپاری طراحی سایت علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه، باعث طراحی سایت ارزان با رعایت تمام اصول سئو می شود. 

سایت فوری؛ خرید سایت شرکتی ارزان و حرفه ای

یکی از راه های گسترش کسب و کار با کمترین هزینه و البته حرفه ای، استفاده از سایت فوری می باشد.

در واقع سایت فوری حمایت کننده کسب و کار های کوچک با هزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بنابراین اگر به دنبال راهی برای رشد کسب و کار و تبلیغات خود در فضای مجازی هستید، خرید سایت فوری را از دست ندهید.

همچنین طراحان سایت فوری سعی کرده اند ویژگی های مهم سایت وردپرسی شامل محتواهای سئو شده، ایمن بودن سایت و سرعت بارگذاری بالا را به مشتریان خود ارائه دهند. 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *