دسته بندی نشده

همه چیز در مور سایت شخصی

سایت شخصی موفق

ویژگی سایت شخصی خوب چیست؟ شاید این سوالی باشد که ذهن شما را هم به خود درگیر کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی شاید فکر کنید نیاز به وب‌سایت‌های شخصی رفع شده و با همان شبکه‌های اجتماعی می‌توان مشتریان را جذب محصولات یا خدمات خود کرد. اما این رسانه‌ها به شما اجازه نمی‌دهند محیط کسب‌وکار اینترنتی‌تان را آن‌طور که خودتان می‌خواهید تغییر دهید ولی این امکان در وب‌سایت‌های شخصی وجود دارد.

شما با این سایت‌ها می‌توانید مطابق با کسب‌وکار محیط وب‌سایت را طراحی کنید و محصولات یا خدمات‌تان را عرضه نمایید. حالا ما اینجا هستیم تا چندین ویژگی سایت شخصی موفق و خوب را به شما معرفی کنیم تا از مزیت‌های این بستر تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

ویژگی‌های سایت شخصی موفق

یک سایت شخصی خوب و موفق باعث می‌شود کسب‌وکارتان رشد کرده و مشتریان بیشتری جذب کنید. این سایت مثل یک دستار شخصی عمل می‌کند و نیازهای شما بابت تبلیغات و بازاریابی را تا حد زیادی از بین می‌برد. در ادامه لیست برخی از دیگر ویژگی‌های این سایت‌ها را بررسی خواهیم کرد:

انعطاف پذیری بالا

کسب‌وکارتان در هر زمینه‌ای که باشد، می‌توانید دقیقا مطابق با آن سایت شخصی را راه‌اندازی کنید. مثلا اگر در زمینه فروش لوازم الکترونیکی فعالیت دارید سایت به شما اجازه می‌دهد تا امکان انتخاب کوچکترین جزئیات این لوازم را هم در اختیار کاربران‌تان قرار دهید یا اگر در زمینه فروش حبوبات فعالیت دارم، سایت این امکان را می‌دهد تا نه تنها محیط آن را کاملا متناسب با نوع کسب‌وکار طراحی نمایید، بلکه امکانات مختلفی برای فروش حبوبات مثل وزن و گرم، بسته‌بندی و … را هم در اختیار کاربران بگذارید.

هزینه کم

با راه‌اندازی وب‌سایت شخصی و انجام عملیات سئو روی آن دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف بابت شبکه‌های اجتماعی و … نیست چون سایت‌های سئو شده توسط گوگل شناسایی و به مشتریان نمایش داده می‌شوند.

خرید سایت ارزان

معرفی کامل کسب‌وکار

مهمترین ویژگی سایت شخصی این است که کسب‌وکارتان را به صورت کامل به مشتریان معرفی کرده و در مورد خدمات‌تان توضیح می‌دهد. در واقع به وسیله این ویژگی شما  می‌توانید تمام آنچه نیاز است در مورد کسب‌وکارتان مشتریان بدانند را به آن‌ها بگویید و به صورت کامل هم فرایند بازاریابی‌تان را انجام دهید. این در صورتی است که شبکه‌های اجتماعی این امکان را به شما نمی‌دهند و شما برای معرفی کسب‌وکار محدودیت‌هایی دارید. وب‌سایت‌های شخصی این محدودیت‌ها را از بین برده و کمک زیادی به کسب‌وکارها خواهند کرد.

ارتباط سازی مناسب با مشتریان

یکی از بهترین ویژگی‌های سایت شخصی موفق این است که از طریق آن می‌توانید به گونه‌ای موثر با مشتریان ارتباط برقرار کنید. در واقع در وب‌سایت‌ها به صورت همزمان امکان انتشار متن، تصویر، ویدیو و هر چیز دیگری وجود دارد. همچنین از آن‌جا که همه چیز طبق الگوریتم و برنامه هایس خاصی پیش می‌رود، هیچ المان یا ویژگی از سایت بدون اجازه‌تان حفظ نخواهد شد و این در حالی است که تغییرات شبکه‌های اجتماعی بر عهده تیم‌های پشتیبانی‌شان هست و کافیست که بخواهند تا این ویژگی‌ها را تغییر بدهند.

ویژگی های سایت شخصی مناسب

افزایش تعداد مشتریان

در دنیای امروز هر کسی که نیازی به محولی پیدا کند، فورا نام آن را در اینترنت جستجو خواهد کرد تا حداقل از قیمت آن مطلع شود. اگر شما و سایت شخصی بسازید، کسانی که نام محصولات آن را در اینترنت جستجو می‌کنند ممکن است وارد سایت شما شده و محصول را بخرند.

افزایش اعتماد مشتریان

از آن‌جا که برای خرید و فروش لازم است مجوز‌های خاصی مثل ای‌نماد بگیرید، مشتریان اعتماد بیشتری به شما و خرید اینترنتی خواهند کرد و این یعنی سود برای شما. برای همین توصیه می‌کنیم حتما وب‌سایتی شخصی بسازید و روی آن کار کنید تا به مرور زمان اعتماد مشتریان‌تان هم نسبت به شما بیشتر شود.

افزایش پرستیژ کاری

در دنیای امروز مشتریان به سراغ برندها و کسب‌وکارهایی می‌روند که پرستیژ کاری بالایی دارند. حالا کسب‌وکارهای بدون پرستیژ محکوم به شکست هستند چون به قدری رقابت تنگاتنگ شده که مشتریان دقت بیشتری در انتخاب سرویس دهنده و فروشنده دارند. وب‌سایت‌های شخصی پرستیژ کاریتان را بالا می‌برند و باعث بیشتر شدن کلاس کاری‌تان نیز می‌شوند.

مدیریت راحت

حالا سیستم‌های مدیریت سایت مثل وردپرس حتی به کسانی که علمی در زمینه مدیریت سایت ندارند هم کمک می‌کنند تا سایت را به راحتی مدیریت کرده و چالش‌های مختلف آن را حل نمایند. با وجود وب‌سایت‌های وردپرسی و … نیاز به گذراندن دوره‌های آموزشی خیلی سخت برنامه‌نویسی وب‌سایت یا موارد مشابه نیستید.

مدیریت آسان با سایت شخصی

امکاناتی که سایت وردپرسی به شما می‌دهد

از سایت‌های وردپرسی حرف زدیم، پس بگذارید امکاناتی که این سایت‌ها در اختیارتان می‌گذارند هم به شما بگوییم:

افزونه‌های مختلف

با افزونه‌های مختلفی که وب‌سایت‌های وردپرسی دارند دیگر نیازی به کد نویسی نیست و شما به راحتی می‌توانید با چند کلیک ساده حرفه‌ای‌ترین تغییرات را در وب‌سایت‌تان به وجود آورید

مدیریت راحت صفحات

محیط مدیریت وب‌سایت در سیستم مدیریت محتوای وردپرس به گونه‌ای طراحی شده تا به راحتی بتوانید بین صفحان مختلف جابه‌جا شده، تغییرات مورد نظرتان را در آن‌ها به وجود آورده و در نهایت وب‌سایت و صفحات آن را به مناسب‌ترین شیوه مدیریت کنید

همگام با پیشرفت تکنولوژی

هر چه تکنولوژی و فناوری پیشرفت می‌کند، تیم وردپرس نیز در تلاش است تا با این پیشرفت‌ها همگام شده و همواره نیاز کاربران را به بهترین نحو برطرف کند. ویژگی سایت شخصی خوب را می‌توانید در وب‌سایت‌های وردپرسی ببینید چون سیستم وردپرس همواره بروزرسانی شده و پیشرفت می‌کند

ویژگی سایت وردپزسی

مدیریت راحت نویسنده ها

شما در وب‌سایت‌های وردپرسی به راحتی می‌توانید یک یا چندین نویسنده برای سایت انتخاب کرده و میزان دسترسی‌شان را هم به وب‌سایت مشخصات کنید.

کمک به پرسونال برندینگ شما با سایت شخصی

اگر می‌خواهید روی پرسونال برندینگ‌تان کار کنید، بهترین روش ایجاد وب‌سایت شخصی است چون از طریق آن به راحتی می‌توانید برندتان را به مشتریان معرفی نمایید. به کمک وب‌سایت‌های شخصی و انجام عملیات سئو شما همواره می‌توانید اقدامات برای معرفی برند به گوگل و کاربران انجام داده و باعث پیشرفت سایت شوید.

این دقیقا بر خلاف شبکه‌های اجتماعی است که برای کوچکترین اقدامات بازاریابی باید هزینه‌هایی هنگفت بابت تبلیغات بپردازید. در واقع وب‌سایت‌های شخصی با کمترین هزینه کارهای مربوط به پرسنال برندینگ وب‌سایت شما را انجام می‌دهند.

سایت فوری: خرید سایت شخصی ارزان و حرفه ای

وب‌سایت “سایت فوری” در زمینه فروش انواع وب‌سایت شخصی ارزان و حرفه‌ای فعالیت می‌کند. ما وب‌سایت‌هایی آماده در اختیارتان می‌گذاریم تا هیچ مشکلی از بابت ایجاد سایت برایتان ایجاد نشده و به راحتی بتوانید از این امکان حرفه‌ای برای معرفی کسب‌وکار به مشتریان استفاده نمایید. ما در سایت فوری با پرسنلی مجرب و حرفه‌ای در تلاش هستیم تا تمام نیازهای مشتریان خود را برطرف کرده و یک سایت کامل و حرفه‌ای در اختیارشان بگذاریم.

با خدمات سایت فوری شما از صرف هزینه‌های گزاف بابت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی راحت می‌شوید و کافیست تا محتواهایی سئو شده در سایت‌تان منتشر کرده یا عملیات مناسب سئویی روی آن انجام دهید تا نهایتا با گذر زمان توسط گوگل به مشتریان معرفی شوید.

ویژگی سایت شخصی این است که همواره کنار کسب‌وکار شماست و با ایجاد عملیات فیلترینگ و … روی شبکه‌های اجتماعی از بین نمی‌رود. این در صورتی است که با کوچکترین فیلترینگ کسب‌وکارهایی که در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده‌اند با خطری جدی مواجه شده و مشتریان‌شان به حداقل می‌رسد. اگر نمی‌خواهید درگیر چالش‌های شبکه‌های اجتماعی شوید، توصیه می‌کنیم به جای آن‌ها یا در کنارشان وب‌سایت شخصی‌تان را هم راه‌اندازی کرده و خدمات و محصولات‌تان را در آن‌جا عرضه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *