دسته بندی نشده

بهترین روش‌ ها برای طراحی یک وب‌ سایت مهاجرتی حرفه‌ ای

بهترین روش‌ ها برای طراحی یک وب‌ سایت مهاجرتی حرفه‌ ای

بهترین روش ‌ها برای طراحی یک وب‌ سایت مهاجرتی حرفه‌ ای کدامند؟ برای طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای روش ها و راهکارهای مختلفی در طول زمان معرفی شده است. اما برای طراحی سایت یک سری فاکتورهای مختلف دخیل هستند که هر کدام به نوعی روی پیشرفت سایت و افزایش تعداد بازدید کنندگان تاثیر می گذارد.

سایت های مهاجرتی به منظور دادن اطلاعات و خدمات در خصوص کار و تحصیل، تجارت و مسافرت در کشورهای مختلف و … راه اندازی می شوند. در بازار مدرن موفقیت در گرو دادن خدمات به روز و توجه به نیاز مشتریان است. برای اینکه طیف گسترده ای از افراد از خدمات مهاجرتی بهرمند شوند، طراحی وب سایت مهاجرتی بسیار کارآمد و مفید خواهد بود.

بررسی نیازهای مشتریان در طراحی وب‌ سایت مهاجرتی

بهترین روش ‌ها برای طراحی یک وب‌ سایت مهاجرتی حرفه‌ ای کدامند؟ با خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری می توانید کم کم نیاز مشتریان را شناسایی کنید. طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای به منظور شناسایی نیاز مشتریان و کاربران است. در واقع تمام تکنیک هایی که برای خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری اعمال می شود با هدف شناخت خواسته مشتریان و برآورده کردن نیاز آن ها است. با بررسی نیاز مشتریان می توان راه های زیر را در سایت پیگیری کرد:

  •       گرفتن بازخورد مستقیم از مشتریان
  •       رصد کردن رقبا
  •       تهیه کردن بیانیه ی نیازهای مشتریان
  •       برنامه ریزی برای اجرای نیازهای مشتریان

نحوه‌ انتخاب بهترین پلتفرم برای طراحی وب‌ سایت مهاجرتی

اگر با این سوال مواجه هستید که بهترین پلتفرم طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای کدام است باید به یک سری فاکتورهای مهم در این زمینه توجه کنید.

اگر به تازگی اقدام به خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری کرده اید و یا اینکه می خواهید یک سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری طراحی کنید، باید بهترین پلتفرم را برای طراحی سایت در نظر بگیرید. برای انتخاب بهترین پلتفرم بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

کارکرد وب سایت

باید در ابتدا هدف از طراحی وب سایت مهاجرتی خود را تعیین کنید. اینکه در وب سایت چه خدماتی ارائه می شود. برای سایت مهاجرتی انتخاب پلتفرم وردپرسی و قالب های آماده می تواند در زمان و هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی کند.

داشتن دانش لازم برای مدیریت سایت

هر پلتفرمی که برای طراحی سایت مهاجرتی انتخاب می شود، یک سری ترفندها و راهکارهای خاص برای مدیریت آن وجود دارد که باید دانش کافی در خصوص آنها وجود داشته باشد.

میزان بودجه

میزان بودجه ای که برای طراحی سایت مهاجرتی تعیین کرده اید در انتخاب پلتفرم مناسب دخیل است.

امکان شخصی سازی وب سایت

باید پلتفرمی را برای طراحی سایت مهاجرتی انتخاب کنید که امکان ویرایش، حذف و اضافه محتوا، تغییر ظاهر و چهارچوب سایت و … وجود داشته باشد.

پلتفرم انتخابی باید امکان به روزرسانی و در دسترس بودن منابع جانبی را داشته باشد.

نحوه‌ استفاده از تصاویر و ویدئو در وب‌ سایت مهاجرتی

بهترین روش‌ ها برای طراحی یک وب‌ سایت مهاجرتی حرفه‌ ای کدامند؟ در طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای باید از یک سری ترفندها و تکنیک ها برای افزایش بازدید سایت استفاده کرد. استفاده از تصاویر و ویدیوها به جذب کاربران و نگه داشتن آنها کمک می کند. ویدیو و تصاویر مرتبط با امور مهاجرتی در سایت می تواند رتبه سایت را در گوگل ارتقا ببخشد. بعد از ویرایش عکس و فیلم و دادن فرمت مناسب به آن ها با راهکارهای زیر می توانید آنها را در وب سایت مهاجرتی قرار دهید.

قرار دادن ویدیو در قالب فرمت های کوچک تحت وب (Small Web Format (SWF))

با این فرمت می توانید ویدیوهای بسیار کوتاه خود را در سایت بارگذاری کنید. این فرمت به تمامی کاربران حتی آنهایی که نسخه قدیمی نرم افزار FLASH را دارند اجازه می دهد تا ویدیوها را مشاهده کنند.

استفاده از روش دانلود تصاعدی پروتکل HTTP: فایل های با حجم زیاد را می توان با این روش در سایت بارگذاری کرد.

Stream ویدیو از سرور

برای استفاده از این روش به یک پلان میزبانی نیاز است تا از این سیستم پشتیبانی نماید. در حال حاضر استفاده از این روش در بین کاربران زیادی رایج شده و مشاهده و دانلود ویدیو برای کاربران به صورت همزمان فراهم است.

روش استفاده از سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو

برخی از ویدیو ها حجم بسیار بالایی دارند و نمی توان آن ها را در سایت آپلود کرد. در این روش کافیست که شما ویدیو را در سرویس هایی نظیر یوتیوب یا آپارات قرار دهید و بعد آدرس ویدیو را با عبارت Embedded code در سایت مهاجرتی خود قرار دهید.

طراحی و ارائه محتوای بیشتر در وب‌ سایت مهاجرتی

افرادی که طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای را انجام داده اند می دانند که برای بالا بردن ترافیک سایت و جذب کاربران بیشتر لازم است که روی طراحی و ارائه محتوای بیشتر در سایت تمرکز کنند. به روز نگه داشتن محتوا در سایت و حذف محتواهای قدیمی و منسوخ شده باعث می شود تا سایت ارزان و آماده مهاجرتی و گردشگری در رتبه های ابتدایی گوگل قرار بگیرد.

تنها درج محتوای بیشتر کارساز نیست و باید بهینه سازی محتوا هم انجام شود. از آنجا که یکی از عوامل مهم در رتبه بندی گوگل، تازه سازی محتوا است در نتیجه انتشار محتوای اختصاصی و عمومی در سایت می تواند سایت مهاجرتی را از سایر رقبا برتر کند.

استفاده از ابزارهای تحلیلی برای بهبود عملکرد وب‌ سایت مهاجرتی

بعد از طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای لازم است که عملکرد سایت توسط ابزارهای تحلیلی بررسی شود. ابزارهای تحلیلی با هدف سنجش، جمع آوری و تهیه گزارش از داده ها استفاده می شوند. در زمینه آنالیز و تحلیل سایت ابزارهای مختلفی وجود دارند. بعد از خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری یا طراحی سایت توسط خودتان به ابزارهای آنالیز نیاز دارید. در زیر به چند مورد از این ابزارهای مهم اشاره می کنیم.

گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)

برای به دست آوردن گزارش کلی از میزان ترافیک سایت از این ابزار استفاده می شود. امکانات این ابزار شامل امکان سئو محتوا، آنالیز نوع ایندکس شدن صفحات، بررسی نمودن جریمه های گوگل و تحلیل کردن لینک های داخلی و خارجی است.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

از مهمترین امکانات این ابزار می توان به آنالیز کردن تعداد ورودی سایت، مدت زمان حضور کاربران در سایت، نرخ فرار یا نرخ پرش، ارائه نمودن اطلاعات مرتبط با محل زندگی کاربران سایت، نحوه ی ورود کاربران و … اشاره کرد.

وورنک (Woorank)

این ابزار دارای شمارشگر دایره ای و 3 آنالیزور به رنگ های سبز، زرد و قرمز است. رنگ زرد آنالیزور نشان دهنده مواردی هستند که به بررسی و بهبود نیاز دارند. رنگ سبز نشان دهنده موارد مثبت رعایت شده در سایت و رنگ قرمز نشان دهنده خطا است. عدد روی دایره هم نمایشگر درصد موارد رعایت شده است.

Semrush

این ابزار برای شناسایی و شناخت رقبا و نحوه عملکرد آنها است. از امکانات این ابزار می توان به شناخت رقبای برتر، شناسایی کردن میزان سختی کلمات کلیدی، شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و… اشاره کرد.

Site Auditor

این ابزار به منظور بررسی امنیت سایت، اطلاع پیدا کردن از خطاهای سئو و رفع مشکلات سئو، گزارش جزئیات عملکرد سئو و … استفاده می شود.

نحوه‌ افزایش امنیت وب‌ سایت مهاجرتی

برای تمامی دارندگان سایت ها موضوع امنیت از اهمیت زیادی برخوردار است. برای طراحی وب سایت مهاجرتی حرفه ای باید نقص های امنیتی هم در فرایند طراحی رفع شود تا از حمله هکرها در امان بماند. در زیر به چند فاکتور هم برای افزایش امنیت وب سایت مهاجرتی اشاره می کنیم که رعایت آن ها باعث می شود تا ضعف های سیستم رفع شوند و از دید هکران خارج شود.

  •       به روز نگه داشتن وب سایت مهاجرتی
  •       تنظیم نمودن Safelist و Blocklist برای صفحه مدیریت
  •       نصب گواهی SSL برای انتقال امن داده ها
  •       فعال نمودن احراز هویت دو مرحله ای
  •       تغییر دادن آدرس صفحه ورود به وردپرس
  •       استفاده کردن از اطلاعات ورود امن wp-admin
  •       استفاده از قالب های وردپرسی قابل اعتماد و ایمن
  •       محدود نمودن تعداد تلاش های ناموفق ورود به وب سایت
  •       غیر فعال نمودن گزارش خطای PHP
  •       حذف نمودن قالب ها و افزونه های بلا استفاده و غیر ضروری
  •       تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت به صورت حرفه ای
  •       نظارت نمودن بر فعالیت کاربران
  •       غیر فعال نمودن امکان ویرایش فایل
  •       فعال نمودن قابلیت خروج خودکار کاربران غیر فعال
  •       مدیریت کردن سطح دسترسی های فایل ها و پوشه ها
  •       تغییر دادن پیشوند پیش فرض دیتابیس وردپرس
  •       اسکن نمودن دوره ای سایت برای شناسایی کردن بدافزار
  •       مخفی کردن نسخه وردپرس خود
  •       انتقال و مهاجرت کردن به یک میزبان وب امن تر
  •       غیر فعال کردن ویژگی XML-RPC
  •       مسدود کردن hotlinking
  •       استفاده نمودن از htaccess به منظور غیر فعال نمودن اجرای فایل PHP و محافظت از فایل wp-config.php
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *