دسته بندی نشده

بهترین روش‌ها برای طراحی یک وب‌سایت مهاجرتی حرفه‌ای

بهترین روش‌ها برای طراحی یک وب‌سایت مهاجرتی حرفه‌ای

با توجه به افزایش روز افزون مهاجرت جوانان، اگر یک شرکت خدمات مهاجرتی یا یک مشاور با تجربه هستید، داشتن یک پورتال آنلاین به شما کمک می کند تا خدمات خود را به مشتریان ارائه کرده و سبب جلب اعتماد آنها شوید. اگر از طراحی و توسعه سایت هیچ سررشته ای ندارید، این مقاله یک راهنمای نهایی برای ساخت یک وب‌سایت موفق مهاجرتی است که توصیه می کنیم پیش از سفارش سایت آن را مطالعه کنید.

معرفی وب‌سایت‌های موفق مهاجرتی

پیش از بررسی نیازمندی ها و نحوه انتخاب بهترین پلتفرم برای ساخت سایت، بهتر است نیم نگاهی به سایت های موفق مهاجرتی بیندازید تا نحوه طراحی و ارائه خدمات به مشتریان را در آن ها بررسی کنید. هرچند شما نیز می توانید با خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری تمامی امکانات لازم برای فعالیت موفق در دنیای اینترنت را برای مشتریان خود فراهم کنید.

1-پارسی کانادا

پارسی کانادا یک وب سایت موفق در زمینه مهاجرت به آلمان، کانادا، استرالیا و برخی کشور های اروپایی و کشور های حوزه خلیج فارس که می توانید برای طراحی نیازمندی های سایت از آن الهام بگیرید. سایت پارسی کانادا parsicanada.com

2-کاوردیل

سایت کاوردیل و خدماتی که ارائه می کند یک راهنمای نهایی برای ساخت یک وب‌سایت موفق مهاجرتی است. این خدمات شامل انجام امور بانکی، ثبت شرکت و صدور مجوز، خدمات ترجمه، ویزا و … است. یکی از مزیت های این سایت ارائه خدمات به صورت انگلیسی است که شما می توانید برای سایت خود از این ایده الهام گرفته و محتوای کاربردی تری را به مشتریان خود ارائه دهید.سایت کاوردیلcoverdaledxb.com/fa

3-گوتو تی آر

این شرکت مهاجرتی نمونه یک سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری است که برای خدمات مهاجرتی به کشورهای روسیه، قبرس شمالی، ترکیه، فرانسه، آلمان و … تخصصی کار می کند.ادرس سایت go2tr.co    

4-موسسه ملک پور

این موسسه نیز در سال 1401 به عنوان یک شرکت موفق در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی به کشورهای اروپایی نظیر آلمان، سوئیس، اتریش و کشورها کانادا و استرالیا شناخته شده است. آدرس وبسایت malekpourmie.net

“نیازمندی‌های اساسی برای ساخت وب‌سایت مهاجرتی”

هر سایتی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، دارای ویژگی ها و بخش های اساسی مختلفی است. در این راهنمای نهایی برای ساخت یک وب‌سایت موفق مهاجرتی به مهم ترین این ویژگی ها می پردازیم:

  1. طراحی قالب مناسب و مرتبط به مهاجرت با استفاده از CMS
  2. طراحی صفحه درباره ما یا تماس با ما که شامل آدرس، تلفن، فرم ارسال ایمیل و لینک شبکه های اجتماعی می شود.
  3. طراحی صفحات انواع مهاجرت و توضیح کامل آن ها
  4. طراحی صفحه شرایط و قوانین مختلف مهاجرت
  5. معرفی کشورهایی که شرکت در زمینه مهاجرت به آن ها کار می کند و ذکر قوانین و شرایط اقامت
  6. طراحی منو دسته بندی
  7. امکان آپلود رزومه و مدارک در سایت
  8. فعال کردن درج نظر
  9. طراحی چند زبانه وب سایت

10.ریسپانسیو بودن قالب سایت

11.طراحی گالری تصاویر از کشورهای تحت پوشش مجموعه

12.طراحی بخش اخبار و اطلاعیه ها در ارتباط با قوانین جدید

13.قابلیت چت کردن با کارشناس

14.طراحی بخش مقالات برای سئو سایت

15.قابلیت رزرو وقت مشاوره حضوری و آنلاین

16.و …

“نحوه‌ی انتخاب بهترین دامنه برای وب‌سایت مهاجرتی”

 با خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری، راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب و ثبت دامنه به شما داده می شود. با این حال برای انتخاب بهترین دامنه برای سایت مهاجرتی، اصولی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره کردیم:

  •   دامنه باید در ذهن ماندگار باشد
  •   دامنه هرچه کوتاه تر، بهتر
  •   در تلفظ و تایپ دامنه سایت نباید هیچ ابهامی وجود داشته باشد.
  •   دامنه مشابه سایر دامنه ها انتخاب نکنید.
  •   از پسوند com. برای سایت خود استفاده کنید.
  •   از انتخاب دامنه ای که با پسوند دیگر ثبت شده پرهیز کنید.
  •   به هیچ عنوان از دامنه های فروشی استفاده نکنید.

“انتخاب بهترین پلتفرم برای ساخت وب‌سایت مهاجرتی”

اگر به وب‌سایت‌های موفق مهاجرتی، مراجعه کنید خواهید دید که بسیاری از آن ها از طریق وردپرس مدیریت می شوند. ابزار های آنلاینی هستند که به شما این امکان را می دهند که بدون دانستن حتی یک خط کد، بتوانید سایت خود را مدیریت کنید. ما در این راهنمای نهایی برای ساخت یک وب‌سایت موفق مهاجرتی، از طریق ترکیبی از آزمایشات کامل و تحقیقات تخصصی، می توانیم بهترین گزینه را برای طراحی سایت به شما معرفی میکنیم.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز است و به عنوان محبوب ترین پلتفرم طراحی سایت در جهان شناخته می شود. وردپرس امکان کنترل و شخصی سازی کامل قالب و سایر بخش ها را می دهد و استفاده از آن کاملا ایمن است. مهم ترین ویژگی‌ سایت شرکتی وردپرسی به شرح زیر است:

  •   هماهنگ با استاندارد‌های روز دنیا
  •   ریسپانسیو بودن
  •   سرعت بالای بارگذاری
  •   بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجوگر
  •   سرعت بارگذاری بالا

“طراحی رابط کاربری حرفه‌ای در وب‌سایت مهاجرتی”

طراحی رابط کاربری نقش بسیار زیادی در جذب و حفظ مشتری یک سایت دارد. اگر طراحی رابط کاربری ضعیفی داشته باشید، نمی توانید اعتماد مخاطب را جلب کرده و باعث برگشت آن به سایت شوید. طراحی رابط کاربری فقط در مورد عناصر گرافیکی و استفاده از تصاویر جذاب نیست.

 این رابط در حقیقت تعامل بین کاربر و خدمات شما را تعریف و تسهیل می کند. یک طراحی رابط کاربری حرفه ای باید پیام را صحیح به مخاطب منتقل کند، با اجزای فنی و عملکرد سایت همگام باشد و همچنین نیاز های مخاطب را به خوبی برآورده کند.

“نحوه‌ی ارائه محتوای بیشتر و کاربردی در وب‌سایت مهاجرتی”

برای افزایش مشتریان بالقوه سایت های مهاجرتی علاوه بر طراحی اصولی سایت، لازم است روی بازاریابی محتوا هم تمرکز کنید. به طور کلی ارائه محتوای مهاجرت شغلی و تحصیلی با سه هدف حمایت از مهاجران، آموزش و تبلیغات انجام می شود. در این راهنمای نهایی برای ساخت یک وب‌سایت موفق مهاجرتی، ما به سه نکته مهم در خصوص تولید محتوای سایت مهاجرت می پردازیم:

  1. پیدا کردن مطالب تخصصی برای تولید محتوا سایت مهاجرت در تمامی زمینه ها
  2. توجه به به روز رسانی مداوم محتوا به دلیل تغییر قوانین مهاجرت
  3. توجه به اهمیت جامع بودن محتوا رفع کامل نیاز اطلاعاتی مخاطب

 با خرید سایت آماده و ارزان مهاجرتی و گردشگری می توانید 80% از هزینه های طراحی سایت خود را کاهش دهید و به جای آن روی تولید محتوای کاربردی و سئو شده هزینه کنید تا مخاطبین بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *