دسته بندی نشده

ویژگی‌های سایت وردپرسی

ویژگی سایت وردپرسی

استفاده از وردپرس برای ایجاد وب سایت‌های ساده مجله‌ها پرتال‌های پیچیده و وب‌سایت‌های سازمانی و حتی اپلیکیشن‌ها در حال گسترش است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت‌ساز است که با استفاده از آن می‌توانید به راه‌اندازی انواع وب‌سایت و وبلاگ بپردازید‌.

ترکیبی از سادگی و انعطاف‌پذیری در کنار پیچیدگی زیر‌ساختی را می‌توان از ویژگی‌های یک سایت وردپرسی خوب دانست. اگر قصد ساخت سایت دارید بهتر است با خصوصیات و انواع سایت وردپرسی آشنا شوید.

سایت وردپرس اهداف و کاربردها

وردپرسی قابلیتی را در اختیار اشخاص قرار می‌دهد که دیگر نیاز به استخدام فردی دائم برای طراحی سایت خود نداشته باشند و بتوانند وب سایت خود را ارزان طراحی کنند.

وردپرس برای انتشار محتوای آنلاین با ظاهر مورد سلیقه افراد ارائه شده است. برای مثال می‌توان به وردپرس یک وب‌سایت ساده ایجاد کرد که دارای مجموعه‌ای از نوشته‌های مجله در نوار کناری سایت باشد.

یا برای مثال زندگینامه نویسنده را همراه با صفحه اینستاگرام و تعدادی تصاویر نشان دهد.

پنل سایت وردپرسی

با استفاده از وردپرس حتی می‌توان وب سایت‌های پیچیده‌تری با بخش‌های بیشتر مانند وب سایت‌های تجارت الکترونیک ایجاد نمود که با استفاده از آن‌ها یک شخص می‌تواند کیف‌هایی را که به صورت دستی در منزل می‌سازد در فضای مجازی به فروش برساند.

با استفاده از وردپرس می‌توان سایت‌های تجاری مبتنی بر خدماتی مانند رزرو هتل یا رستوران را نام برد. این موضوع بدان معنی است که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکان طراحی هر نوع سایتی وجود دارد.

ویژگی های وردپرس

مهم‌ترین مزیت وردپرسی به عنوان یک نرم‌افزار رایگان آزاد بودن در قیمت و مدیریت کامل کد‌های آن است.

کاربران وردپرس می‌توانند در کد‌های وردپرس هر به‌روز‌رسانی یا تغییری را برای پروژه‌های تجاری خود بدون پرداخت هزینه‌ای جهت مجوز انجام دهند. برخی ویژگی‌های اصلی وردپرس عبارتند از:

  • انعطاف‌پذیری در وردپرسی
  • سادگی وردپرس
  • نصب و به‌روز‌رسانی آسان وردپرس
  • آزادی عمل و امکان مشارکت
  • انطباق وب‌سایت با استانداردها در وردپرس
  • ارتقای ساده سایت توسط افزونه‌های وردپرس
  • استفاده از وردپرس در زبان‌های مختلف
  • مالکیت داده‌های خود بودن در وردپرسی
  • مدیریت کاربران
  • مدیریت رسانه در وردپرس

بیش از ۴۳ درصد از وب‌سایت‌ها به وسیله وردپرس ساخته می‌شوند. هزاران افزونه با ویژگی‌های خاص وجود دارند که وردپرسی را گسترش می‌دهند.

 

انواع سایت وردپرسی

وردپرسی به حدی قدرتمند است که می‌توان با استفاده از آن انواع مختلف سایت‌ها را طراحی کرد. وب سایت شخصی یا وبلاگ، وبسایت کسب و کار، وب سایت فروشگاهی، وب سایت‌های غیر دولتی، سایت‌های شرکتی از انواع موضوعات مختلفی هستند که با وردپرس قابل پیاده سازی هستند.

سایت شرکتی

طراحی یک سایت وردپرسی یک راه حل ایده آل برای سازمان‌های غیر دولتی و شرکتی محسوب می شود متصل شوندهای  وردپرس می‌توانند به شما کمک مالی کنند و با قبول کمک‌های مالی درآمد شما را بالا ببرند.

خرید سایت ارزان

ویژگی های سایت فروشگاهی خوب

یک سایت فروشگاهی خوب باید بسته نصبی آسانی داشته باشد فارسی و راست‌چین شده باشد و با درگاه‌های پرداخت مختلف هماهنگ باشد طراحی واکنشگرا و پنل مدیریت قدرتمند فارسی از دیگر ویژگی های یک سایت فروشگاهی خوب محسوب می‌شود.

سایت شرکتی وردپرسی

بخش نمایش محصولات با عکس های مختلف و شرح محصول از قسمت های مهم سایت فروشگاهی هستند سازگاری با اغلب مرورگرها و قیمت مناسب سایت نیز از مزیت های آن به حساب می آید.

سایت فروشگاهی

با کمک وردپرس می‌توانید سایت فروشگاهی آماده تهیه کنید. افزونه‌هایی وجود دارند که وب سایت شما را به فروشگاه تبدیل می کنند و می توانید با طراحی سایت وردپرس در این زمینه پرداخت‌ها مدیریت موجودی حمل و نقل و مالیات را از طریق آن انجام دهید.

ویژگی های سایت شرکتی خوب

برای انتخاب بهترین قالب شرکتی وردپرس نمی توان یک راه حل واحد برای همه انواع شرکت ها به ایران کرد هر شرکتی منحصر به فرد است و الزامات خاص خود را دارد بعضی از معیارهای اصلی وجود دارد که برای هر وب سایت شرکتی لازم هستند. سایت شرکتی باید امکان سفارشی سازی داشته باشد.

در سایت شرکتی خوب باید ارتباط شما با مشتریان و آپدیت های سایت به آسانی انجام شود. چرا بودن واکنش واکنش‌گرا بودن ویژگی مهمی در سایت فروشگاهی خوب محسوب می‌شود.

سایت فروشگاهی وردپرسی

سایت شخصی

وردپرس در زمینه وبلاگ نویسی و انواع سایت شخصی پیشرفت زیادی برای وب‌سایت‌های شخصی ایجاد کرد. اگر می‌خواهید یک سایت شخصی فوری ایجاد کنید می‌توانید به سرعت راهکارهای زیادی برای مدیریت و رشد وردپرس پیدا کنید.

همچنین انواع وب سایت‌های وردپرس به شما راهکارهای آسانی برای راه‌اندازی سریع یک وب سایت و گسترش آن برای رشد کسب و کارها و ایده‌های شخصی را می‌دهد.

 سایت شخصی وردپرسی

ویژگی های سایت شخصی خوب

رسمی‌ترین مدل معرفی شخص در فضای مجازی، داشتن سایتی برای اطلاعات فردی و رزومه‌ای شخص است. مزیت اصلی وب سایت شخصی وردپرس این است که شما به طور کامل محتوا، طراحی و تبلیغات وب‌سایت را مدیریت می‌کنید. ویژگی‌های یک قالب شخصی WordPress خوب عبارتند از:

  • تنوع تم‌ها
  • امکان آیکن شبکه‌های اجتماعی
  • شخصی‌سازی آسان
  • طراحی مدرن
  • سازگار با همه مرور‌گر‌ها
  • طراحی با سلیقه ایرانی

رزومه وردپرس می‌‌تواند معرفی جذابی از پروفایل کاری شما ارائه دهد.

سایت فوری، خرید سایت ارزان و حرفه ای

وردپرس آسان‌ترین روش برای ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای است. اکثر برند‌های بزرگ ایجاد سایت با وردپرس را انتخاب می‌کنند. خرید سایت آماده و ارزان از سایت فوری به شما راهکارهای آسانی برای گسترش ایده و کسب‌و‌کار خواهد داد.

مزیت مهم استفاده از سایت وردپرس این است که نیازی به هیچ مهارت برنامه نویسی برای ایجاد محتوای آنلاین با استفاده از وردپرس وجود ندارد. پلتفرم وردپرس همه وظایف مورد نیاز کاربر را انجام می‌دهد.

این موارد وردپرسی را به ابزاری سریع و قدرتمند برای انتشار اطلاعات به صورت آنلاین تبدیل کرده است. خرید سایت ارزان و حرفه‌ای از سایت فوری خرید معتبر یک صفحه در دنیای مجازی است و با قابلیت‌های  گسترده به توسعه شما در بستر اینترنت کمک می‌کند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *