دسته بندی نشده

سایت آماده شرکتی: پلتفرمی ساده و قدرتمند برای معرفی محصولات و خدمات شرکت

سایت آماده و ارزان شرکتی پلتفرمی قوی

سایت آماده شرکتی یک نوع از انواع سایت های پرکاربرد در فضای اینترنت است که از سوی یک شرکت طراحی سایت ساخته شده و به یک یا چند نفر فروخته می شود. این مدل وب سایت هم از لحاظ سوددهی و هم از نظر محتوایی می تواند برای کاربرانش بسیار اثرگذار باشد. از آنجایی که ممکن است که بسیاری از شرکت ها و یا فروشندگان محصولات و خدمات مختلف نمی توانند برای معرفی خود در مکان های مختلف حضور داشته باشند، از این رو استفاده از سایت آماده شرکتی معرف کاملی از کلیت فعالیت های آنان خواهد بود.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید تا با استفاده از سایت آماده شرکتی، بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود فراهم کنید

سایت آماده شرکتی: پلتفرمی ساده و قدرتمند برای معرفی محصولات و خدمات شرکت است. در زمان تهیه سایت آماده شرکتی نکات مهمی وجود دارند که بایستی آنها را در نظر گرفت. زیرا هر گونه اشتباهی در این زمینه ممکن است که خریدار را حتی در بهترین حالت ممکن با زیان مالی مواجه سازد.

اعتماد به طراح سایت

اولین نکته مهمی که باید در زمان خرید سایت آماده شرکتی مورد توجه قرار داد، اعتماد کردن به طراح سایت یا همان فروشنده است. بنابراین ضروری است که این قالب های آماده را حتما از مکان های معتبر تهیه کرد. زیرا در صورت خرید سایت آماده از فروشندگان غیر معتبر احتمال استفاده از کد های مخرب در هنگام طراحی سایت زیاد است.

این امکان وجود دارد که قالب های آماده دارای یک سری کدهای هک شده از حساب های بانکی باشند. در این صورت به راحتی اطلاعات کارت بانکی شما برای طراح سایت ارسال می شود.

پشتیبانی طراح سایت از محصول

هنگام خرید قالب آماده شرکتی این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است سایت ها دارای یک سری باگ ها باشند، طوری که حتی برای طراح هم قابل رویت نباشند. چنین ایرادهایی حتی اگر خیلی جزئی باشند، ممکن است تاثیرات مخربی را بر روی سایت شما بگذارند. بنابراین هنگام خرید چنین قالب های سایت حتما پشتیبانی فروشنده و یا طراح سایت را در نظر بگیرید.

سئو و بهینه بودن سایت

به طور کلی بهینه بودن یک سایت نقش مهمی در موفقیت آن و دیده شدن در صفحات اول گوگل دارد. از آنجایی که بخش مهمی از سئو یک سایت باید هنگام کدنویسی آن رعایت شود، در نتیجه هنگام خرید سایت آماده شرکتی باید به این نکته توجه شود که قالب کاملا بهینه شده است یا خیر.

اهمیت طراحی وب سایت شرکتی با استفاده از سایت آماده

در این بخش به اهمیت طراحی یک وب سایت شرکتی با استفاده از قالب های آماده میپردازیم.

  •       با استفاده از یک قالب آماده برای طراحی وب سایت شرکتی به راحتی می توانید خدمات، محصولات و فعالیت مرتبط با شرکت خود را به مشتریانتان معرفی کنید. 
  •       قیمت های مناسب و مقرون به صرفه از دیگر مواردی است که اهمیت استفاده از این قالب ها را برای خریداران جذاب نموده است. به علاوه آنکه تنوع قالب های آماده بسیار بالا است، از این رو به راحتی می توانید قالب مختص شرکت خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.
  •       آنلاین سازی یک کسب و کار در سریع ترین زمان ممکن از دیگر دلایل اهمیت خرید سایت آماده و ارزان شرکتی است. با انجام این کار خیلی راحت می توانید،  کسب و کار فیزیکی خود را نیز به سمت دنیای اینترنت بکشانید.
  •       بعضا در هنگام طراحی سایت های آماده شرکتی یک سری قابلیت های زیباسازی سریع در نظر گرفته شده اند که تنها با چند کلیک می توان صفحات زیبا و متنوع ایجاد کرد.

راه‌ های ارتقای سئو سایت شرکتی با استفاده از سایت آماده

روش های متعددی برای ارتقا سئو سایت شرکتی با استفاده از قالب های آماده وجود دارند، ممکن است که بعضی از آنها برای یک یا چند صفحه از سایت و بعضی دیگر برای کل سایت موثر باشند.

رعایت استاندارد در طراحی سایت

 زمانی که شما یک سایت آماده برای کسب و کارتان تهیه می کنید از لحاظ کد html و یا همان زیر ساخت دچار مشکل نباشد.

بهبود سرعت لود صفحات سایت

یکی از راهکارهای رایجی که بسیاری از وب مسترهای سایت های آماده بر روی آن تمرکز می کنند، ارتقا سرعت لود صفحات وب سایتشان است که با استفاده از تکنیک هایی مثل فشرده سازی کدها، کش کردن صفحات و… انجام می شود. علاوه بر آن، می توان از یک سری افزونه های وردپرسی برای قالب های آماده هم استفاده کرد که در افزایش سرعت سایت نقش موثری دارند.

ایجاد متاتگ ها

استفاده از متاتگ ها می تواند راهکار مناسبی برای ارتقای سئو یک سایت شرکتی باشد و کمک می کند تا موتور جست و جو راحت تر صفحه مربوط به سایت شما را پیدا کند

ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره محصولات و خدمات شرکت در سایت آماده

یکی از ویژگی های بارز سایت آماده شرکتی، ارائه تصویری واضح و شفاف درباره محصولات و خدمات مربوط به کسب و کارتان است. چراکه در هنگام طراحی چنین قالب هایی مجموعه ای از امکانات و قابلیت های زیرساختی و بصری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا بتوانند صفحه مورد نظر شما را در نتایج گوگل به نمایش بگذارند. علاوه بر آن، چشم اندازی وسیع از حوزه فعالیتی تان را در معرض دید مخاطبانتان قرار دهند. با سفارش سایت آماده و ارزان شرکتی  شما میتوانید در کوتاه ترین زمان به مخاطبین خود معرفی شوید.

استفاده از ابزارهای تحلیلی برای بهبود عملکرد سایت آماده شرکتی

باید گفت وب سایت شرکتی شما نیز مانند هر کسب و کار دیگری به تحلیل و آنالیز نیاز دارد. ابزارهای تحلیلی بسیاری در اینترنت وجود دارند که به کمک آن ها می توان به تجزیه و تحلیل و در نهایت بهبود عملکرد وب سایت خود پرداخت. ابزارهایی از قبیل:

  •       گوگل سرچ کنسول
  •       Google Analytics
  •       Alexa
  •       وورنک
  •       و…

افزایش راندمان و کاهش هزینه‌ها با استفاده از سایت آماده شرکتی

بدون شک سایت های آماده در مقایسه با سایر قالب های اختصاصی که طراحی می شوند هزینه های بسیار کمتری دارند. به علاوه آنکه در بازه زمانی کمتری راه اندازی شده و به وب مسترها تحویل داده می شوند. از آنجایی که چنین وب سایت هایی توسط تیم های بزرگی طراحی و راه اندازی می شوند، در نتیجه فاقد هر گونه ایراد و یا نقص های سطحی هستند. با توجه به مطالب گفته شده سایت آماده و ارزان شرکتی را به شما پیشنهاد میکنیم. 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *